Rabu, 9 Disember 2015

LETERIK NAIK HARGA







HiDUP

SYARiKAT

CHiNA 

TONGSAN


Rebat dipotong, kadar elektrik naik 2016


Pengurangan rebat tarif elektrik di Semenanjung Malaysia akan mengakibatkan pengguna perlu membayar lebih 0.73 sen bagi setiap kilowatt per jam (kWj) untuk tempoh 6 bulan pertama tahun depan.
Rebat bagi Sabah dan Labuan, bagaimanapun, kekal pada 1.20 sen/kWj, kata Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air Datuk Seri Dr Maximus Ongkili di Putrajaya hari ini.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/rebat-dipotong-kadar-elektrik-naik-tahun-depan#sthash.sufzQlqu.dpuf

KAH KAH KAH

hamdulillah

syukur nikmat

kah kah kah

padan muka
------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa pulak nak marah TT.. harga elektrik ditentukan oleh Allah.. syukur Alhamdulillah..bodoh pukimak betul..kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Hadiah buat penyokong penyokong UMNgok. Tahniah atas kenaikan tarif letrik dan pengurangan rebat ini kepada rakyat Malaysia. ✌

panglimo potaseh berkata...

Cantek betul skrip umno ni .. beberapa hari sebelum PAU, rakyat telah di pau terlebih dulu .. segala benda keperluan naik dgn semahu-mahunya.

Lepeh tu masa PAU, Menantu Ayah muncul sebagai pelakon utama, menyatakan betapa "angry bird" nya dia bila barang naik dan Menantu Ayah telah memekik memberi amaran supaya harga barang tak dinaikan lagi dalam masa 2 tahun. Ngapa 2 tahun sebab skripnya tulis 2 tahun la tu.

Bagaimana pula dgn janji Maslan Kontot yg kata dgn adanya GST, harga barang akan turun .. janji PRU13 Zombie yg kata tol akan diturunkan cam mane plak.

Tanpa Nama berkata...

pada saat ini kemana perginya perwira jawa dato jamal.tengah susun barang kat kedai baru di mara ke?atau sedang memborong barang2 jualan di china?tanpa dato jamal jawa dan geng2 keras kepala dan kuat tulang belakang, maka susah la harga letrik nak turun..

Tanpa Nama berkata...

tok mufti taknak bersurah&bersuara ke
apa2 yang melibatkan kepentingan rakyat?

dah ada jawatan ni bercakap benarlah
pemerintah zalim ni sedang menindas rakyat

takkan senyap sunyi saja?

azam berkata...

ape komen hadi?
bila nak bersuara
RM 2.6b kata kena tunggu mahkamah
bil letrik naik sebab Allah izinkan umno naikkan