Khamis, 14 Januari 2016

GEROMBOLAN DIBELAKANG SEMUA



FACE BOOK


King Jason 
2 tahun lebih.. sampai jahanam jalan jalan raya dikerjakan..
Rupanya angkara puak2 yg jerit HIDUP MELAYU!!!!!
Nampak?








Hijrah Ahmad shared King Jason's photo.
2 hrs
Nama saya UMNO. Saya dilahirkan bertujuan untuk menakut, membodoh, menjerut leher dan memomokkan Melayu. Adakala saya akan menggunakan ayat suci tuhan untuk menghalalkan apa yang haram berlaku didepan mata..
Adakalanya saya terpaksa menjadi bodoh dengan memberi alasan bodoh kepada rakyat jelata bagi membuatkan stress mereka hilang....
Adakalanya, saya terpaksa menggunakan kambing hitam dengan menangkap dan mendakwa untuk mengolah persetujuan bahawa keadaan rasuah di Malaysia makin pulih.
Disamping itu, pengolahan persetujuan amat penting bagi membuat rakyat jelata merasakan kebajikan mereka diambil peduli oleh saya (baca ; UMNO).





---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

UMNO lagi, tak abis abis UMNO berakan orang Melayu. Itu pun Melayu tak sedar diri lagi.