Sabtu, 9 Januari 2016

PROJEK TIPU MELAYU






PROJEK 

TIPU MELAYU
 


Hanya Malaysia diberi pilihan keluar dalam TPP
KUALA LUMPUR - Malaysia merupakan satu-satunya negara yang diberi klausa pilih keluar dalam satu surat sampingan kepada Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPP), kata Ketua Pakar Ekonomi Asian Development Bank, Jayant Menon.

"Ini sebenarnya membolehkan Malaysia menarik diri daripada TPP walaupun tanpa cuba untuk meratifikasikannya di Parlimen. Tiada negara yang terlibat TPP lain boleh melakukannya.

"Bagaimana Malaysia mampu memperolehnya, saya tidak tahu tetapi, saya fikir Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Mustapa Mohamed merupakan seorang perunding yang hebat," katanya pada Forum Ekonomi Asean di sini hari ini.

KAH KAH KAH
woit
hebat sangat ke malaysia
boleh keluar masuk
orang lain tak boleh
kah kah kah
ini perangkap tikus
dah masuk mampoos
kah kah kah
dah masuk kena telan
kah kah kah

MAMPOOS




-------------

7 ulasan:

Nazrio berkata...

File TPPA tu Lebih tinggi dari RosmaH...

Awanama berkata...

Di belakang tok pa.. Bik mama,tgok rambut dh kecut kah kah kah

Awanama berkata...

Hanya Malaysia diberi pilihan keluar dalam TPP - Kah... kah... kah... hanya manusia bebal sahaja yang percaya statement mcm ni... Kenapa Mesia?! Sebab ada Mat Bahalol!

Awanama berkata...

Orang Orang MELAYU BAHALOL

Masok TPPA terus jadi BENGGAP

Mat Bahalol nak BILYON BILYON dia saja

Rakyat kebulur apa ada kesah

Dah Bahalol siapa nak jaga

Nama pon Budak Bahalol

Ingat OMPUTEH tu BODOH macam MELAYU

Nasib baik ada CINA dan DAP


Kalau tak dah lama jadi macam ZIMBABWE dengan Ketua Besar nya , MUGAJIB


Kepala Otak

underBear berkata...

kehebatan keluar masuk ni istimewa.yang nerd yang kaki pulon yang mendapat perhatian. contoh macam ketua kelas.
ketua kelas keluar masuk waktu kelas selamber ja. tapi...kena pi ambik buku kat bilik guru. kena panggil dengan pengetua. ada perjumpaan. ada dipanggil untuk menyiasat
semua tu bukan keluar masuk biasa. ini ada agenda.

Awanama berkata...

mudah sungguh tipu melayu
pakai gaya al arabi loghat al arabi
guna al arabi lebih diyakini
wang rakyat diguna bina segala pembangunan di negara
wang EPF wang Tabung Haji wang terkumpul digunakan membawa pembangunan
bukan kita sebagai rakyat terhutang budi kepada kerajaan
sebaliknya kerajaan terhutang budi kepada rakyat yang menanggung hutang akibat ketirisan dan rasuah pemimpin
tapi apa kan daya majoriti rakyat masih percaya tipu helah... masih percaya ketuanan...masih percaya slogan hidup melayu...masih percaya cina musuh...walhal tidak sedar bangsa sendiri yang menipu merompak menyundal atas nama agama atas nama bangsa atas nama negara kah kah kah... sedar lah bani melayu yang menipu itu melayu juga...yang merompak itu melayu juga...yang rasuah itu melayu juga...kah kah kah jangan jadi bonsai terlalu lama...kah kah kah

Oo Olla berkata...

Kenapa puak2 lebai tak banyak buat bising pasal tppa? Perjanjian ini patut diterjemahkan kebahasa arab supaya lebai2 boleh faham. Atau lebai2 memang sokong tppa supaya lebai2 dapat jual air penerang hati keluar negara. Juga lebai2 dapat beri perkhidmatan tangkap jin diluar negara. Lebai2 juga boleh mengekspot enakmen kanun jenayah syariah keluar negara. Lebai2 juga boleh mengajar cara2 tangkap sotong keluar negara. Lebai2 juga boleh masuk tender botakan balak diluar negara. Cilakak punya lebai, isu besar tak nampak, PAN yg baru nak tumbuh bulu juga yg diganyang nya.