Rabu, 17 Februari 2016

LAGI PUNAT HADI








LAGI 

PUNAT HADI





------------

12 ulasan:

Awanama berkata...

Ulamak zaman dulu , ulamak yang sebenar nya ulamak dan harus di hormati

Di ZAMAN ini , MASYOOKKK tidak lagi di kenali Ulamak tapi MASYOOKKK itu sendiri Ulam Mamak

Apakah Ulamak itu sama Ulam Mamak ???

Tak sama

Ada MASYOOOKKKK.....

Awanama berkata...

soalan.siapakah yang mengangkat seseorg itu jadi ulama.adakah sesuatu persatuan yang diluluskan ROS allah?apakah kelayakkan utk digelar ulama? adakah belajar dari mesir yg mbunuh dan mzalimi rakyat?adakah universiti mekah dan madinah yg pada saat dan ketika ini menyerang, mbunuh rakyat2 yemen?kafir bermaksud ingkar. apakah kafir dosa yg lebih berat dari islam yg makan rasuah atau islam yg berckp bohong atau islam yg merendahkan kan agama dan penganut lain?apakah gerentinya berkalimah syahadah pada waktu yang sama bersekongkol dan berpakat dengan penguasa2 zalim.apakah amanat ini bole digunakan dan ditunjukkan kpd penjaga2 syurga dan neraka agar warga islam dpt mnikmati syurga yg dilalui sungai air susu dan juga susu dari bidadari.

Awanama berkata...

Confirm masuk sorga ke kalau undi Pas? Kalau najib dah nazak nak mampus tiba2 join pas, adakah dosa2 dia rasuah dan salah guna kuasa akan terhapus? Kalau obama tiba2 nak mampus dan sempat isi borang jadi ahli pas, adakah dosa2 dia tuhan hapuskan? Adakah ahli pas tonton filem lucah tak dikira berdosa? Saja tanya.. jgn marah.

chaoticwunderkid. berkata...

Semua atas alasan Allah dan agama....sesiapa yg menentang maksud menentang Allah.....kepala bana apa yg dia cakap nie.

panglimo potaseh berkata...

Hadi ooii .. cukup la tu .. putar sana, putar sini .. ayat 98 surah al-baqarah tu ada sebut ularmak ke, yang di sebut malaikat dan rasul je .. mana ada nama kamu Tuang Guru ooii.

Ularmak yang ngaku bertaraf nabi/tuhan iaitu Ayah Pin pun tahu bila nak berhenti kelentong pasal ugama. Ini lah akibatnya bila ugama digunakan untuk cari makan .. hingga dah hilang selera makan pun kelentong tetap diteruskan, untuk bekalan makan minum anak-cucu pula.

Awanama berkata...

Ulamak yg macamana..kalau ulamak bersekongkol dgn pemimpin zalim..nak wala jugak ke..dasar jebon..

Suku Samdol berkata...

Mat Sotong nih online dengan Allah sepanjang waktu ke?
Nak jugak aku tengok bukti bill online dia dengan Allah tu.
Hampagassss

Nazrio berkata...

Orang bukan bermusuh dengan ulamak, org x suka sotong onLy..
Sotong bukan ulamak, jangan duk perasan diri tu uLamak

Awanama berkata...

tudia fatwa baru makan rasuah , tengok porno semua boleh dihalalkan asal ulama . semua syiok sendiri . vutoh

abrarmujahideen berkata...

Mcm pemimpin ZALIM bawa ayat taatilah Ulil Amri di klgn kamu...pui

Awanama berkata...

Kita tk tentang islam... Cuma ada bahagian yg tk elok pemimpin islam bt.... Keputusan yg tk bijak... Membantu musoh yg sekian kalinya menipu... Tk laksanakan hudud....biar diri di tipu berulang kali...

Awanama berkata...

Ulam kangkung kesukaan Najib . ciri ciri perjuangan nabi sahabat wali wali jauh sgt dgn perjuangan pas . cara kempen pun macam samseng kg dusun , cara bercakap maki hamun . sifat nabi nabi dak gini . Dunia kuat sgt .. Berjuang Islam dapat Pencen . haha ha