Selasa, 9 Februari 2016

MALAM INI








 MALAM INI

PENJARA 

S.BULUH

JAM 9:00





DI DEPAN PENJARA SUNGAI BULOH,

9 Feb, 9 Malam 


9 Februari, genap setahun Datuk Seri Anwar Ibrahim dipenjara akibat fitnah & konspirasi oleh Najib, polis, para hakim dan Peguam Negara. Pendirian saya amat jelas. Kezaliman harus ditentang dan mangsa kezaliman wajib dibela. Kebanyakan orang Malaysia, tidak ambil kisah apabila azab berlaku ke atas orang lain - tetapi hanya bersuara apabila menimpa keatas diri sendiri. Jika anda bukan dari golongan itu, ayuh bersama saya dan KKI sertai perhimpunan ini.
 — with Cynthia GabrielKaren GohXua Garasi and29 others.





---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

inilah malaysia didikan puak perompak...maka segenap pelusok hanya mementingkan diri sendiri...peduli apa dengan orang lain...penyakit ini sukar diubati...asal aku untung...asal aku berjawatan...asal aku mudah lupa... tiada perubahan minda...yang pelik yang kafir ..yang makan babi...yang sondol bontot.. pulak bertegas amar makruf nahi mungkar... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

"Kebanyakan orang Malaysia, tidak ambil kisah apabila azab berlaku ke atas orang lain - tetapi hanya bersuara apabila menimpa keatas diri sendiri. Jika anda bukan dari golongan itu, ayuh bersama saya dan KKI sertai perhimpunan ini."

Adoh pedihnya kata2 Zunar.. mmg cilakak betul kali nih.. aku x tahan sedih Sdr Anwar Ibrahim diperlakukan sebegini.

Tanpa Nama berkata...

TT, aku serius ni, awek yg kau pegang bahu tu masih single ke? Kau jgn tipu laa kau couple dgn dia. Aku nak alamat email dia boleh? Ada?