Jumaat, 19 Februari 2016

TIDAK LAMA LAGI





WALL STREET

KATA DALAM

SEBULAN DUA

KADIR JASIN

PUN KATA TAK

LAMA LAGI

APA MAKNA INi?



‘Kamu akan terheret ke dalam kubur bersama Najib’
Tokoh Wartawan Negara  A Kadir Jasin memberi amaran bahawa mereka yang bersubahat, bersekongkol dan makan dedak akan diseret bersama Najib tidak lama lagi.
Kadir juga menggesa agar satu gerakan massa untuk yang merentasi sempadan politik, ideologi, agama, bangsa dan wilayah bagi menyelamatkan Malaysia yang dikhabarkan dipelopori oleh pemimpin veteran Umno Tengku Razaleigh Hamzah untuk mendapatkan undi tidak percaya terhadap Najib.
“Kita pun sudah tahu yang majoriti Raja-raja Melayu tidak lagi berdiam diri melihat kehidupan rakyat jelata semakin hari semakin terdesak dan imej negara menjadi bahan persendaan dunia.
“Yang kita perlukan sekarang adalah bagi setiap orang yang peduli dan sayangkan negara bangun secara aman dan sivil menyatakan bahawa perubahan wajib berlaku dan berlaku segera,” katanya.
Sehubungan itu, Kadir mengajak setiap rakyat yang berwajah, dikenali dan dihormati tanpa mengira usia dan jantina, kerjaya dan kepakaran, bangsa dan agama supaya wajib memberanikan diri berdiri dalam satu barisan penyelamatan negara.

WOIT

apa sedang

berlaku?

ada apa2 ke?

hebat bunyinya

KAH KAH KAH


------------

7 ulasan:

abrarmujahideen berkata...

Ku Li lagi....hampeh berterusan

Tanpa Nama berkata...

Apa ?????

Sebulan dua lagi ?????

Budak BAHALOL masok Calon Presiden AMERIKA ke macam budak Trump

Boleh ke ????

Kalau macam tu kena ada TENAGA UDARA SATU bagi Budak Bahalol guna lawat Penoreh Getah

Getah Sekerap sudah bagus sekarang 80sen se kilo

Harga KONDOM se keping lagi mahal dari GETAH SEKERAP SE KILO

Kepala Otak

Dah tahu Budak Bahalol kenapa bela BEWAK

Ada BEWAK ??????


Kejar..... Kejar...... Kejar......

BRIYANI pekena KARI KEPALA BEWAK sedap lah Abang

panglimo potaseh berkata...

Meriam buloh dah berbunyi meletup sana sini .. meletup pada buloh bukan pada sasaran .. memang dah ada barisan tapi suruh kambing hitam mara ke hadapan .. bila menang boleh lah rebut jawatan.

Aku rindu pada pejuang seperti Pak Sako, Pak Boestamam, Pak Zahari, Pak Rashid, Nana Karpal, Sudara Annuar mereka sentiasa di hadapan malah dipasung berpuloh, beratus bulan.

Sekarang kita ada tt, Bang Charles Bronson, Eng Guan, Adam, Rapizi .. mereka tidak bawa meriam buloh .. tiap mereka siap ada senjata jantan berjuntaian .. mahkamah dan penjara adalah opis kedua mereka .. misal lah kalau barisan mereka menang nanti, adakah mereka juga akan mabuk duit macam Najib .. Zahid .. aku rasa tidak .. jauhkan mereka daripa mabuk ini.

Tanpa Nama berkata...

Nak kata apa lagi.. katalah semahu dan semampu kita..sekuat mana sekalipun..kita ni secara jelas.. semuanya penakut dan bacul serta x boleh berbuat lebih dari merungut dan membebel kosong saja dlm blog dan web.

Jentera UMNO terlalu kuat. X ramai rakyat Malaysia berani bangun dan lawan jentera2 daulah UMNO ini.. nak boikot bayar bill letrik pun..X MAMPU.. Apatah lagi nak bangun melawan.. malulah kita pada diri sendiri..

Satu saja chanting untuk rakyat Malaysia yg paling afdhol dan sangat sesuai di kala ini.. kaplavutoh lu la.. sebutlah berulang makian ini 2600 juta kali sekalipun.. kita akan jadi semakin bacul dan penakut..

Rakyat penoreh getah.. berjuta2 orang.. pun x berani turun berdemo bila rege getah jatuh dan tak naik2 di paras RM2.00 sejak 2-3 tahun lepas..hingga ke hari ni..

Bagi yg kene tipu bill letrik.. berjuta2 org juga.. dari 100..jadi 300-500 bulanan.. pun x boleh berbuat apa2.. melocok ja laki bini boleh buat..

Kalo Najib atau papagomo rogol bini atau anak2 kita di tengah2 jalanraya di tengah2 bandar sekalipun.. tetap kita bacul x berani melawan..

Cakap berdegar2.. buat kerja serupa kepalavutoh.. mmg perit nak terima realiti yg kita ni..sembang ja berdegar2..tapi hakikatnya..kau aku kamu hang hangpa sumer2..sama saja..cukup lekeh mekeh.. bacul dan penakut pahit..

Paling bacul ialah para pemimpin dan ahli2 PAS, katanya Islam.. pewaris nabi sebagai ulamak.. hidup mewah dgn kerja2 agama..ingat ngajar agama Islam nak cerdikkan rakyat.. rupanya kini mula membodohkan rakyat!!! Saya sarankan, mulianya mereka2 ini.. jika dan hanya jika mereka2 ini membunuh diri dan berhenti bernafas sajalah.

Tambah2 yg duduk dlm UMNO..x payah harap lebih2 TT..GCKM apa lanchow la.. selagi berperut boyot2.. tak payah la buang masa mengharap..

Hujan paneh berkata...

Sebulan dua tu Hot Hot Chicken Shit. Najib akan perintah Malaysia sampai dia mampus melainkan Najib mampus dalam sebulan dua ni mungkin ada something happen yang lain jangan harap.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Dah nak stim...
Dengar nama kuLi
Potong ...!!
Ku Li yg kuLi
KuLi caLon PM
Sepanjang jaLan
KuLi caLon president umnQ
Sepanjang zaman...
Lsh kaH kaH

Hidup Najib! berkata...

Kuli ni tak buleh harap la..anak raja idup senang lenang..bukan pejuang pun..abiskan boreh buleh le..pokjib lantik jd pengerusi glc...sonyappppp...