.

Rabu, 9 Mac 2016

MAT PUTAR ALAM KANTOI







KANTOi

MANTOi

DANTOi

PONTOi



Mukhriz: Najib dedah BN belanja RM1.5b untuk PRU13..

Bekas Menteri Besar Kedah,  Mukhriz Mahathir mendedahkan kononnya Najib pada pertemuan dengan ketua perhubungan Umno mengakui bahawa BN membelanjakan RM1.5 bilion untuk pilihan raya umum ke-13.
Mukhriz berkata beliau diberitahu perkara ini selepas menyoal Najib mengenai wang RM2.6 bilion yang dimasukkan ke dalam akaun bank peribadi perdana menteri yang didakwa sebagai sumbangan politik dari Timur Tengah.
Oleh itu, Mukhriz mempersoalkan bagaimana Najib boleh mengembalikan RM2.03 bilion daripada RM2.6 bilion jika RM1.5 bilion telah dibelanjakan untuk pilihan raya.
"Apa yang saya dapati pelik dan ingin tahu tentang RM2.6 bilion yang didakwanya derma (dari) Arab adalah jika beliau membelanjakan RM1.5 bilion pada pilihan raya umum ke-13 maka yang tinggal hanya RM1.1 bilion.
"Macam mana dia boleh kata pulangkan RM2.03 bilion balik kepada Arab? (Bagaimana baki dari RM1.1 bilion boleh jadi RM2 bilion?
"Benda ini budak-budak kecil pun boleh faham. Angka-angka semua ini tidak betul." katanya dalam video yang dimuat naik oleh blogger Din Turtle di Youtube.
Mukhriz, yang juga anak kepada bekas  Mahathir Mohamad, berkata demikian kepada ahli-ahli akar umbi Umno pada satu majlis di Kelantan pada Isnin lalu.
MAT PUTAR 

KANTOI LAGI

TUTUP LUBANG

GALI LUBANG

SEMUA PUTAR

KAH KAH KAH



---------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najiburr banyak duit. Bulu ketiak, bulu peliaq, bulu cipap lossmah ada harga tau. Kau ado?

usop ali berkata...

Allah Maha Berkuasa....kita saksi kan satu demi satu lobang umno terkangkang...malang nya ahli ahli nya maseh tutop sebelah mata....apa yang mereka pelajari...aku pun bingong tengok...telatah dorang...lembab selembabnya..salah pun mereka sokong atas dasar apa pun tak tau...katanya....pooooooraaaaaaah...

Tanpa Nama berkata...

Apundek aaaaa.....

Tutup!!!!!!!

Busok......

Datang BULAN kan

Biasa lah

nazrio dond dolla berkata...

Oit...jangan Lupa donors Dan bunga interest bank ...orang baik2 macam najik..opppssss haji najik berhempas puLas bayaQ hutang bukan macam zuL nordeeen

nazrio dond dolla berkata...

Sorry ini bukang nya hutang ...ini derma di dermakang semuLang demi perpaduang sesama meLayu ummat isLang