.

Jumaat, 22 April 2016

INTERPOL SEDANG CARI






ADA SIAPA

BOLEH BANTU?


Interpol unable to locate Jho Low, others in 1MDB case

 | November 17, 2015
Ministry says no party thus far has requested Interpol's assistance in locating them.




KUALA LUMPUR: The Home Ministry has been unsuccessful in locating those needed to facilitate investigations into the troubled 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
In a written reply in Parliament today, the ministry stated that the International Police (Interpol) had been unable to locate or determine the whereabouts of the individuals linked to 1MDB and who investigators want to question in relation to allegations of widespread corruption.
The individuals concerned are business tycoon Jho Low, and 1MDB’s former senior executives Casey Tang Keng Chee and Jasmine Loo Ai Swan. Others include SRC International managing director Nik Faisal Ariff Kamil, and Deutsche Bank country manager Yusof Annuar Yaacob.
“An Interpol unit attached to the Royal Malaysian Police is unable to locate and determine where these individuals are at this moment considering the fact that no police investigation is currently being carried out on them, nor has there been any request made by any party seeking Interpol’s assistance in locating them,” said the statement.

KAH KAH KAH

woit

mana lari

cina tembam

sudah lari

interpol cari

FBI pun cari

kah kah kah

cha alif boat

CHAAA BUUUT


-------------

6 ulasan:

Malaysiabaru berkata...

Ayoyoo ada lagi satu keturunan raja

Sudah lama chaa boat

Dia sudah telan ludah mat salleh


Telur pun hilang


Raja pantatera!!!

Nazrio Dond DoLLa berkata...

ADA Chan aku amaaa Paris HiLton...
Janda BeLum jandaa
Dara BeLum daraa..
Getah tak banyak
TuLang beLuLang tuuu
Yang bunyi~bunyian....
Kah kaH kaH kaH...
biLyun biLyun biLyun biLyun
and biLyun biLyun onLy...

usop ali berkata...

ni mesti record keluar masok tak ada ni.....qwa agak la...bersandarkan kess lama....kah kah kah ..melayu boleh

Tanpa Nama berkata...

lahanat lahamat bukan bebudak LOL

BON BON mesti buat MAGIK

bilyon bilyon ada kan

kena guna khidmat JIN saja boleh cari lahanat lahanat negara nih

senang saja telpon talian 24 jam khidmat JIN

1-800-JIN-BILYON

mesti boleh dapat cari punyea lah

tak caya tanya MALAIKAT MAUT

panglimo potaseh berkata...

Handal betul cilaka tiga ekor ni .. lebih handal daripada inteligent nazi yang diburu polis kampong yahudi. Apa ilmu yang tiga ekor ni pakai .. musti badan penuh dengan lilitan tangkal. Sapa pulak yang bekalkan tangkal ni .. aku rasa aku tahu sapa.

Tok Guru Aroon Ding, Ustak Mael Dictionary, DDUHL Fadilah dah habis iktiar ke, ontok jo. Aku setakat bekalkan botol bleh la, untuk tangkap jin yang beri perlindungang pada tiga ekor ni.

Tanpa Nama berkata...

apakata mita tolong raja bomoh tengok2 kan..manalah tau dengan berkat baginda muhammad serta melalui teropong buluhnya, maka dua malaon ni dapat dicari dan pulang kepangkuan fbi dengan rela hati..