.

Sabtu, 30 April 2016

LAGI KES JUAL AGAMA




FACE BOOK
BELIEVE ME
HELP ME
GET ME A STRAIGHT JACKET
PLEASE SEND ME TO THE ASYLUM

...
I can't stop laughing ... been five minutes already ... !
A stall in Malaysia selling chickens that have been made to go through a "Quranic therapy" before being slaughtered. It is more than hala and cost twice more ... because of the Quran theraphy and the "public conversion" from a pagan chicken to an Islamic chicken now, just in time before they were sent to the gallows .. I am laughing while typing this .... we are seeing the fall of Colonel Sanders Empire as we are laughing ! HA HA HA AYAM TERAPI QURAN ... AYAM HYSTERIA !



------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku jual burger bhai. Kalau aku berjubah serban masa buat burger, mainkan cd al quran serta mulut kumat kamit mengaji ayat quran, agak2 boleh tak double up harga burger jualan aku tu? Saja tanya..

Tanpa Nama berkata...

Dulu syarikat HPA buka restoran Radix Fried Chicken ala KFC. kononnya ayam organik dan ladang tu dilaungkan ayatul quran, hahaha berbondong2 makcik pakcik atuk nenek berjubah serban bertudung litup makan kat sana. Not only sex, quran also sells bro hahaha... tapi restoran tu dah tutup kabarnya.

Tanpa Nama berkata...

Cari makan tak betul tapi malaysia bolih.

Tanpa Nama berkata...

Diorang ni ajar ayam tu mengucap kot sebelum sembelih. Mati dalam iman....
Kenapa dengan diorang ni, ayam tu jugak yang jadi mangsa, padalah banyak lagi benda lain boleh buat terapi quran contohnya minyak masak, minyak petrol, sayur kangkung...

Mungkin lepas ni ikan kembong terapi quran. Ditangkap oleh nelayan yang beriman, berpakaian menutup aurat, berzikir sambil menangkap ikan, mengadap kiblat.

Tanpa Nama berkata...

jangan guna FORMALIN kat ayam ayam sudah

yang LOL saja mudah kena tipu

melayu LOL kan ada juta juta banyak nya