.

Isnin, 11 April 2016

MALAYSIA ADA ZAKARIA






ZAKARRIA



Aswaja berang mufti samakan dengan Hindraf

Aswaja gesa mufti Perlis kemuka bukti pertubuhan itu menentang kedatangan penceramah  Zakir Naik.

Pertubuhan Ahli Sunnah Wal Jamaah Malaysia (Aswaja) hari ini menggesa Mufti Perlis  Dr Mohd Asri Zainul Abidin mengemukakan bukti bahawa pertubuhan tersebut menentang kedatangan pendakwah bebas dari India,  Zakir Naik ke negara ini.
Dalam kenyataan medianya, pertubuhan itu mendakwa, Dr Mohd Asri dilihat berterusan 'menyerang' Aswaja dengan turut menyamakan mereka dengan Barisan Bertindak Hak Asasi Hindu (Hindraf).

KAH KAH KAH

pasal apa

gaduh gaduh

gwa tak faham

zakar naik

atau

zakar turun

atau

zakar ria

kah kah kah

apa ada pasal

ZAKAR HAPPY




------------

5 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Batu peLir kambing buaH goreng keting atau bakar...seruuuu....jangan bikin sup, logs akuuu...tapi kalau peLir zakar kambing bagi Bangla bikin Kari ....cer Tanya tun madey, sebab waLaupun tun madey bukan keLing pariya dua ADA sedara sikit2 sana

Foo berkata...

Melayu islam tak habis2 gaduh bab fahaman...bodo nak mampos

Tanpa Nama berkata...

Yang takut tu Zakar Tak Naik

Tanpa Nama berkata...

http://agniveer.com/hate-zakir/
https://www.clarionproject.org/news/saudi-arabia-gives-top-award-prominent-hate-preacher#

http://orbala.blogspot.my/2012/08/when-zakir-naik-said-all-muslims-should.html

zakir naik tokoh maal hijrah 2013

saudi sayang zakar naik.saudi bagi duit..rakyat yemen, saudi bagi bom...zakar naik wajib ditanya mengenai saudi serang yemen..cari zakar naik dah tanya, siapa bawak dia masuk malaysia?berapa bayaran dia? siapa bayar?tanya dia mengenai penrekrutan kanak2 bom berani mati islam di kashmir?apakah agama moyang dia sbelum islam,adakah hindu?zakar naik ni mengingatkan aku akan kesah fansur aceh..lawan fansur ini adalah syekh dari india. catatan fansuri seumpama puisi, seumpama sajak, bahasanya berpembayang, sb fansuri adalah dari nusantara, namun syeikh dari india yg tak faham puisi tak paham pujangga, terus menerus mengkafirkan fansur dan mendpt pertlgan peguasa yg kepingankan populariti kuasa lalu buku2 fansur dibakar..org2 macam syeikh dari india ni byk dimalaysia terutamanya eee yg duduk dikerusi kasta tinggi tabung hajeee...nape zakar naik ni taliban tak tembak,,nape isis nak bom..nape malala yg muda diperlakukan sedeminiakn rupa,mahu dibunuh ditembak..malala hanya budak perempuan yg mahukan wanita berpelajaran bukan utk menabung dari kecik hingga dewasa demi membeli cincin permata dan beg birkin atau hermes buatan paris..barangkali zakar naik ini adalah syeikh dari negara tan..syekh tan..

Tanpa Nama berkata...

pada aku , zakir naik dibawa masuk malaysia ketika projek selamatkan malaysia sedang berlangsung..ibarat pesta lawan pantun, ada menjual dan ada mbeli..lupakan zakir naik, teruskan usaha salamatkan malaysia dari dilunyai oleh rosmah badak dari putarjaya..tahukah anda bahwa bersebelahan putrajaya itu ada wet land, dan di wet land itu ada haiwan2 air yg hidup disitu.mungkin kah, rosmah badak suka duduk diputarjaya sb putarjaya berdekatan dgn wet land itu..lupa kan zakir naik.zakir naik asal dari india, asal dari negara yg majoriti adalah hindu..nkeberanian zakir naik dlm bckp mngenai kesamaan islam dan hindu tidak pula dihadiahkan dgn bom atau peluru.takda plak pakisatan serang, takda plak isis serang..zakir naik umpama ilmu sutut.rasisma agama perlu dilagukan perlu diiramakan agar fbi,1mdb, najib isteri rosmah cuba dilupai..