.

Sabtu, 23 April 2016

SARAWAK DAH MERDEKA


















SALUT SARAWAK

22 Julai cuti umum kemerdekaan S'wak dari penjajahan British

Ia diumumkan ketua menteri pada perasmian kemuncak program 'Sejiwa Senada 2016' di Kuching hari ini.

KAH KAH KAH
ini baru betul sejarah
Sarawak dah merdeka
atau nak merdeka sekali lagi
kah kah kah




-------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Adenan Satem kalau sekali tengok tak de sekor pompuan pon akan stim .. walau pun dia bogel dengan menutup mukanya yang ala-ala karton Mr Mcgoo tu.

Tapi tu lah dia kebesaran tuhan. Pak Denan ni bijak dan makan dalam orangnya. Hidungnya yg bak serombong kapal tu, cepat menghidu betapa hipokrit nya Najib, Zahid dan UMNO .. maka di perlakukan mereka ini seperti taik .. dah berak pam.

Katanya Najib boleh tabur duit, tapi yang buat keputusan adalah dia .. 22 Julai adalah hari merdeka Sarawak dan ia tak tercatit dalam buku sejarah Malaysia .. kah kah kah .. padan muka .. dah berak pam.

Tanpa Nama berkata...

Merdeka lagi

OH MY LOL

Lagi banyak cuti umum lagi BAHALOL rakyat

U hep me , I hep u

OH MY LOL