Isnin, 25 April 2016

YA AMPOON YA MAULANA






BETUL KE

BERITA INI

ATAU HANYA

FITNAH?

Istana Terengganu Murka, Tarik Kembali Semua Darjah Kebesaran MB
KUALA LUMPUR – Kerajaan negeri berada dalam kemelut apabila Istana Terengganu  dikatakan telah menarik kembali semua gelaran dan darjah kebesaran yang dikurniakan kepada Menteri Besar, Ahmad Razif Abdul Rahman pada Jumaat petang lalu.

Menurut sumber dari Kuala Terengganu yang dikatakan mempunyai hubungan yang baik dengan Istana berkata Ahmad Razif yang juga merupakan Adun Seberang Takir kini tidak lagi mempunyai sebarang gelaran kebesaran.

“Comfirm. Cuma belum ada kenyataan rasmi dari istana sahaja.

“Tuanku murka dengan ucapan MB ketika mengiringi Baginda solat Jumaat semalam. Lepas Jumaat beliau serah semua darjah kebesaran,” kata sumber tersebut memetik laporan yang dikeluarkan oleh sebuah portal.

KAH KAH KAH

woit

apa susah

apa risau

kalau lucut

gelaran datuk

sila jumpa

sultan melaka

tak tahu alamat

tanya rani kulup

kah kah kah

SULTAN MELAKA
----------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kalau kita ni bebetul ikut ajaran Islam .. gelaran ini semua kerja setan .. bayangkan perogol pon ada dapat gelaran. Tu lah aku kekadang tabik sama Kapir Laknat macam Obama, Mick Jagger atau Aruah Lee Kuan Yu. Walaupon ada Raja atau Pembesar yang terhegeh-hegeh bagi gelaran pada mereka, tapi mereka tak pernah pakai gelaran tersebut .. sebab mungkin mereka tahu ada Datok ke, Tan Sri ke, bila kiok nanti mereka tetap masuk kedalam neraka jahanam .. kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

3 Darjah kebesaran sultan melaka...pilihlah yg mana suka....

1. Darjah Seri Mahkota Melaka membawa gelaran DATUK HAWAU.

2. Darjah Seri Melaka yg membawa gelaran DATUK LAHABAU.

3. Darjah Mahkota Melaka yg membawa gelaran DATUK LAHANAT.

Harga boleh dirundingkan.....kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

Bini gemok gedempol adalah idaman rakyat Malaysia.. Tak kira PAS, UMNO aau mana2 Islam..bini siapa yang kaya, api ada bini yang kurus murus, slim melim... hanya layak utk diceraikan saja..

Bini adalah status, jika kaya, bini mesti gumuk.. gumuk gedempol macam babi, lagi AAAAAA...