.

Sabtu, 14 Mei 2016

ENCIK NAJIB APA KHABAR?






BETUL 

SOHEH

AGONG TAK

BOLEH PECAT




Salleh: Tiada peruntukan dalam Perlembagaan bolehkan Agong pecat PM

Tiada peruntukan dalam Perlembagaan Persekutuan yang membolehkan Yang di-Pertuan Agong untuk memecat perdana menteri, kata Menteri Komunikasi dan Multimedia,  Salleh Said Keruak.
Merujuk kepada gembar-gembur mengenai satu juta tandatangan yang kempen "Selamatkan Malaysia" yang sepatutnya diperoleh bagi menyokong petisyen itu, Salleh berkata, amat sedikit Seri Paduka boleh lakukan mengenai petisyen itu.
"Sudah tentu, ia cuma untuk memberi gambaran bahawa perdana menteri telah kehilangan sokongan, anda sentiasa boleh mendapatkan satu juta tandatangan dan menghantar petisyen mengandungi tandatangan ini kepada Agong.

TAPI

BOLEH TAK 

RAJA TARIK

DARJAH

KEBESARAN 

MACAM SULTAN

GANU BUAT ?

DATUK SERI

JADI ENCIK

KAH KAH KAH

SAJE TANYA

JANGAN MARAH




------------

6 ulasan:

abrarmujahideen berkata...

Agong boleh nasihatkan najib utk letak jawatan sebab taik najib dah berbau seluruh dunia kahakah

Tanpa Nama berkata...

Datuk Seri Mappadulung Daeng Mattimung Karaeng Sanrobone Mohd Najib Abdul Razak jadi Mappadulung Daeng Mattimung Karaeng Sanrobone Mohd Najib Abdul Razak

Tanpa Nama berkata...

Pecat darjah datok sri dlu....jadi cik puan najib.... tp jenis muka tk tau malu.....nk bt mcm mna....

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Keruak ni macam kotak kotak jer...
Speaking speaking dia seme koyaK...
Aminnnn

Tanpa Nama berkata...

Tak guna nak pecat najib selagi tuang hadi masih presdeng pah pih puh....

Tanpa Nama berkata...

AGONG POWER tau

Jangan pandang KECHIK AGONG tau

AGONG itu lah MELAYU Sebenar Benar Melayu

MAT LOL nak buat DUGONG pulak

Jamgan ingat GAGAK TERBANG KIRA sudah power

HELANG Tenggek itu lah kuasa sebenar nya

OH MY LOL