.

Sabtu, 28 Mei 2016

HUDUD KENA HUDUD






FACE BOOK



Assalamualaulikum.. slmt pagi..
Cerita pagi ini..
Sekali najib pusing
Sekali hadi pening
Walaun tetap bengong...

















KAH KAH KAH

SAPA KENA

PUTAR

HUDUD KENA

DUHUD

------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Akhir nya Najib terima juga hudud. Walaupung cara beransur, berensot dan berputar macam siput babi bergerak. Itu lah anugerah Allah yg paling besar untuk Najib. Hanya yg terpilih je dapat. Bayangkan pelacur yg bagi anjing minum pun dapat syurga .. ini kan Najib yg berkorban untuk sekejap terima, sekejap tak terima hudud .. yg penting terima hudud tu dapat kaver isu yang sebenar masa kempen PRK nanti. Dulu sebelum PRU13 dah terima hudud .. lepas tu diam .. nah sekarang PRK di dua kawasan Melayu .. maka Najib tanpa toleh kiri kanang terus terima hudud tapi INGAT bukang terima hukum hudud? Faham ye .. beza hudud dan hukum hudud .. ontah lahai den pon tak faham.

Tanpa Nama berkata...

Tak payah layanlah cerita hudud-mudud. Ini semua red herring nak alih perhatian pengundi-pengundi Sg. Besar dan Kuala Kangsar. UMNO, dibantu olih haiwan ternakannya PAS, nak buat havoc atas hudud supaya cerita curi !MDB tenggelam semasa PRK.

Singapore dah start dakwa. Switzerland akan start dakwa. Talk-taik !MDB akan terburai. Bukan fitnah. Bukan tomahan. Bukan Rafizi cakap. Bukan Tony Pua cakap.

Semua tuduhan di mahkamah ada bukti, ada saksi.

Kalau zaman takder internet dulu boleh jugak sekat rakayat dari tahu kisah-kisah ni. Sekarang susah sikitlah, bro. Yang upaya buat cerita hudud bagi melayu emosional, bukan melayu marah.Lupa cerita curi 1MDB.

Tak payah layanlah, bro.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

keLing mamaK speaking
waLuang katik pundex myrex
Cer tanya mamak keLing
yg dah jadi meLayu
Apa itu waLiang katik
Apa tuh punfex myrex
KaH kaH kaH

Tanpa Nama berkata...

Jgn ilang focus.... tumbangkan BN...jk amanah menang di kuala kangsar....menang juga di sungai besar....mahadir happy.