.

Isnin, 16 Mei 2016

TERIMA KASEH




TERIMA KASEH

KAWAN KAWAN

UCAPAN & DOA 

UCAP SELAMAT

SETIAKAWAN

GUA TAK MASUK

PENJARA

KITA TERUSKAN

LAGI

------------

19 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

tuu Laaa...
nak bg TT
rusmah najik
baruu jer pi
Luar Negeri...
boLeh kita happy2
sampai pagi

panglimo potaseh berkata...

Hemdulilah .. tu la gwa dah royak sama lu .. yg tuhan sayang sama lu .. lu tak caya.

Tanpa Nama berkata...

TT,

denda tu jangan kedekut tak bagi kita orang share ye. Kita nak derma untuk denda tu.

Tanpa Nama berkata...

Yahoooooooooo

Mohamad Fadzli Mohd. Noor berkata...

Kah kah kah.. thoorbaikkkk

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Bro...... Bersuaralah demi generasi mendatang.

Suku Samdol berkata...

Salut Tuan Penghasut TT
Teruskan lagi perjuangan

Saiful berkata...

Alhamdulillah... Allah tolong org yg benar..

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulilah

Tenang saja

Boley Jalan berkata...

Jilaka nko....sebesen ayo mato aku jatuh baca surat nko.....tup2 tak jadi masuk......horey! Alhamdulillah.

jawa berkata...

saya ucap tahniah buat ababg TT. Berkat do'a ibu bapa TT & do'a kita semua.
Tak ramai orang yg berani spt abg TT. Pejuang aspirasi rakyat.
Selamat Berjuang.

Tanpa Nama berkata...

Selamat dan tahniah untuk awak Isham..teruskan perjuangan.

Tanpa Nama berkata...

Oii gampang! Kau jgn nak celebrate yam seng sampai 5-6 hari pulak!! Kerja kau belum selesai, kau wajib terus menghasut!!!

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa.. teruskan menghasut.. lu bayar dende RM5000, lagi Najib untung hape..

Sebulan sewa sel penjara RM555.. sehari RM18.00. Ok pa Najib pikir. Lu duduk saja2 pun, xde sapa nak bagi saja RM18 setiap hari selama 9 bulan..lebih mahal dari bayar insurans.

Yuhuu.. dapat berpuasa dan beraya bersama TT. Aku nampak Tian paling happy siot..get ready RM5k nak terbang..

Luqman cayok berkata...

Tahniah pak sham... We all love you... Pak sham pembela rakyat marhaen yg sebenar... Sayang pak sham

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullilah. Lego raso nya dengar berita siang tadi. Ni baru kesempatan nak ucap tahniah pada TT.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah

Tanpa Nama berkata...

Teruskan..... Yammmm Senggggg

Tanpa Nama berkata...

Tahniah teruskan menghasut. Salute. XD