.

Isnin, 6 Jun 2016

ADA BERITA BAIK







SILA TUNGGU

BERITA BAIK

ADA BORANG

BOLEH DIISI

UNTUK DAPAT 

PAHALA BESAR

ADA USTAZ 

JUAL BORANG

PAHALA







-----------

3 ulasan:

DIdi kota belud berkata...

Aku pernah juga nanya meke meke yang kaki nak nampak maksum ni.. Bukan apa.. Untuk menambah keyakinan diri.. Jadi aku pun nanya.. Ko gi semayang..imam baca.. Ko tak paham.. Ko tak rasa takut ke...ko tak paham ni ...masalahnya... Dia jawab aku.... Ahhhhh... Paha tak payah.. Yang penting... Aku dapat PAHALA... aku nanya lagi... Mana ko tahu ko dapat PAHALA... Dia jawap.. Mko tak boleh tanya begini ni.. Jatuh kapir ko katanya... Aku jawap.... Kepala butuh bapa kaulah ko dapat pahala....dahlah bodoh malas belajar Arab.seneng seneng nak claim pahala.. Sampai skg kami tak bertegur.. Tak tahu kenapa.... Kakakaka.

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih ????

Borang Pahala ????

Sedekah GST Naik lagi ke ?????

Betul boleh kaya ber gaya ke , macam Bebudak GENG NAJIS....

Syok lah

panglimo potaseh berkata...

Ya ya .. bulan puasa adalah bulan pesta ampun dosa. Dosa pada yang hidup dan yang dah mampus .. terutama dosa mak bapak yg dah kiok. Ampon dosa tak perlu lagi salam2 sambil nyatakan kesalahan kita .. ampun dosa sekarang ni kene isi borang. Borang kena beli .. nating is poree.

Ustad gwa nak tanya sikit bole ke .. kalau gwa ikut cara Cina Kapir Laknat, ampon dosa dengan kireem duit cetak sendiri boleh ke. Gwa tak de duit la ustaz .. tapi gwa nak mak bapak gwa masyuk surga.