.

Selasa, 14 Jun 2016

HADI NAK JADI WAKIL TUHAN






KEBENARAN
Moga Allah tunjukkan kebenaran. on HADI BUKAN WAKIL TUHAN
Anonymous
on 6/14/16

BIDADARI
Sape nk mandi manda dgn bidadari... .? Pangkah AMANAH sokong Pas kna jadi ahli pas. on HADI BUKAN WAKIL TUHAN
Anonymous
on 6/14/16

MAKIN LAMA MAKIN BODOH
hari2 baca,baca hadith,baca kitab ....sepatutnya makin cerdik le....tapi dah terbalik....makin lama makin bodoh....menyesal aku pi cium tangan dia masa aku rumah kat rusila dulu thn 1984....baik tak terkena badi dia....org berbadi mcm ni...selalunya p.ramlie kata pembawak sial....klu kerbau buntiong terlangkah air ludah org berbadi mcm ni...silap2 boleh keguguran.....kehkehkehkeh....amacam isham...kawkaw tak....nah ambik ngko ...kelepok kat muka on HADI BUKAN WAKIL TUHAN
cikmatgelap
on 6/14/16

KES BALAK HARAM DI KELANTAN
Hadi kena tunjuk tokoh kepimpinan dulu, selesaikan kes balak haram di kelantan, selesaikan rumah mangsa banjir, bercakap biar berakhlak, berdakwah pada non muslim biar berhikmah dalam tuturkata, tegur pemimpin yg pecah amanah, perjuangkan kesusahan rakyat, basmi kemiskinan. 

Dah selesai semua tu baru cakap pasal hudud, baru la mimpi bidadari. 60% kaum buruh mengadu tak cukup kos sara hidup, lagi mau cakap hal bidadari? Tanggungjawab kaum buruh utk bagi makan dan keselesaan pada ahli keluarga pun belum selesai ingat diorang ambik pot ke mimpi bidadari?? on HADI BUKAN WAKIL TUHAN
Anonymous
on 6/14/16



FATWA CIPTAAN SENDIRI
sekian hari dok maharajalela dgn fatwah cipta sendiri , ini dah mula merapu harap rakyat boleh nilai pemimpin pas sekarang .sebenar bukan nak ketuk si mangkuk hayun ni tapi kerana beliau bermain politik biasa kena hentam harap penyokongnya jgn dok melatah . Kesian otak dah sumbat dedak on HADI JADI WAKIL TUHAN
Anonymous
on 6/13/16

BIDADARI?
Kalau kafir undi pas boleh dapat bidadari ke? on HADI JADI WAKIL TUHAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/13/16






----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau HADI boleh jadi Wakil Tuhan

Ini petanda , ada banyak juta juta Wakil Tuhan di luar sana

Kerana bebudak bahalol pun boleh setanding Wakil Tuhan ini

Goblok ahhhhh....

panglimo potaseh berkata...

Hadi dah tak heran dengan bidadari surga nampaknya .. anu dah tak naik kot. Dia lebih suka melantak kaki kambing .. kambing adalah makanan nabi .. bezanya Hadi lepas lantak kambing dia masuk hospital. Najib Mahakencing pasti datang melawat, siap baca Alip Ba Ta lagi sebagai doa untuk kesihatang Tuang Guru Hadi Sotong Lapang Tangang El-Bangang.

Tanpa Nama berkata...

Lelaki dapat 40 bidadari.
Perempuan???
Tak kan kena jadi lesbian kot?
Jangan marah... saja gatal nak tanya...
Mana tau... masa kat German hari tu ada talian bagaimana balasan perempuan di syurga.