.

Ahad, 10 Julai 2016

MAT NGOK BERSABDA





KETUA

TWITER

BUAT LAWAK

BODOH














KPN: Pastikan ketulenan kandungan Sarawak Report sebelum bertindak

PUTRAJAYA:  Khalid Abu Bakar berkata polis akan menentukan ketulenan pendedahan Sarawak Report yang dikatakan laporan Ketua Audit Negara keatas 1MDB sebelum tindakan diambil.
Ketua Polis Negara berkata ketulenan dokumen Sarawak Report itu akan dibincangkan dengan Peguam Negara  Apandi Ali.
“Jika tulen, kita akan siasatan dibawah Akta Rahsia Rasmi. Semua diminta bertenang,” katanya kepada pemberita di rumah terbuka Hari Raya Timbalan Perdana Menteri  Ahmad Zahid Hamidi.
Khalid turut membidas portal itu dan pengarangnya, Clare Rewcastle-Brown, sebagai pemberita yang tidak boleh dipercayai kerana menyiarkan berita-berita yang kemudiannya didapati tidak betul.

KAH KAH KAH

woit mat ngok

kalau  gambar

kulit dah ada

mesti tahu

isi buku

BANGANG


-----------

24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kau tu bangang. Kulit buku tidak semestinya betul.

Tanpa Nama berkata...

Ramainya badut2 dlm kera..jaan malaysia..

Tanpa Nama berkata...

Itu kan KULIT BUKU KARTON SI DOGOL

Tak salah lah

Unknown berkata...

La.... aku pun buleh setakat buat kulit buku. Kalau nak percaya semua mcm tu, ko lagi la ngok.

@kutulaser berkata...

Kalau mcm tu ko punya hujah, segala mcm laporan la yg aku boleh buat. IGP amik pendekatan yg betul. Check dulu. Ko nak dia terus terjah tangkap? Bangang la komen ko ni. Sekolah x abis kot? Len kali jgn lagak pandai sgt. Otak x cukup matang lagi.

@kutulaser berkata...

Hujah ko ni memang tak masuk akal la. Ko memang x pandai pakai otak untuk pikir ke?

Tanpa Nama berkata...

Ko pun ngok jugak.. setakat tgk kulit buku.. mana nak tahu isi dlm. Zmn la ni semua benda boleh buat/print. Betullah tu KPN nak cek/siasat dulu..

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa betul ler tindakan KPN tu. Kena ler semak dulu, baru ambik tindakan, so takde ler nampak tindakan tu terburu2. So, siapa yang nampak bijak sekarang?

Unknown berkata...

apa kau merepek nye..betullah KPN tu ckp..mana blh dia main tuduh ja.kene siasat sahih or tak..biarlah pdrm siasat apa yg patut.jgn jd anjing yg tau menyalak je.

Tanpa Nama berkata...

Siasat dulu, kulit buku tu boleh buat. bijak la sikit. orang x pakai tiub dah. semua pakai tayar tubeless

khalidatul ismail berkata...

pdrm dah 209 thn dah jd mrk tau apa yg patut mrk buat@siasat.jgn gelarkan org yg jaga kselamatan mak kau dgn nama yg bkn2.bdosa bro.

Tanpa Nama berkata...

TAYAR PANCIT

salam bro, nampak sangat buku tu photostat dan binding semula.benda boleh buat.muka depan je nampak, isinya sampah sebab kita tak nampak apa disebaliknya.

Tanpa Nama berkata...

Ko ni bukti ada blogger yg bangang dan menyalahguna media sosial. Biar la komen tu bernas, jgn sampai nampak keterencatan akal ko.

Tanpa Nama berkata...

Nampak sangat photostat tu bro.muka depan je sama,isi tak tau lagi.entah2 sampah isinya.nak buat cerita pun tunjuk la bukti yang betul2.setakat gambar macam ni aku pun boleh buat.tak payah la nak kutuk KPN,tau la dia buat keja nanti.

Inn Halim berkata...

Ada lagi parasit yg tringin nak jadi polis. Polis tahu laa nak buat keje... Tak payah nak mengajar dorg. Dasar parasit suka menyibuk tp mcm tin kosong.. bunyi kencang tp isi kosong...

Tanpa Nama berkata...

Hahahah si blogger buat lawak bodo lah... ko ingt ko pnye blog ko bole ckp ekut sdp rase ko je..ko tu yang bangang.. nk jd hakim sgt sgt... toksah lah ada blog cmni xpsal ko kne sumbat ke dlm nti... kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Bro ape lg yg lu taw sal kpn share lah kot2 polis snang nk cekup lu pulak bwh akta hasutan..

Tanpa Nama berkata...

Si bloger ni lncap kuat..

Tanpa Nama berkata...

U yg sengal, OSA hanya pd dokumen tulen atau disalin dr kandungan sbnar. Ingat siasat blh sembrono IGP bertindak betul kami sokong IGP

Tanpa Nama berkata...

Elok lah yang bebal-bebal tahi hidung masin macam ko ni je yg buat andaian 'pakar'ko tu. Supaya lepas ko mati mengejut takdir tuhan nanti, tak payah buat post-mortem kat mayat ko sebab cadangan/ulasan org lebih arif tak boleh pakai pada ko kan? Elok mayat ko campak je terus kambus! Bodoh punya admin blog!

Tanpa Nama berkata...

Sedangkan lelaki ble jdi pompuan dan sebaliknya sedangkan baju nike jenis kain 3A ble nmpk asli inikan pulak dokumen. Masuk penimbang angkat sendirilah.

Tanpa Nama berkata...

Yang lawak tu, siasat sahih atau tak. Jika sahih pemberi maklumat perasuah akan dihukum. Phui.

Tanpa Nama berkata...

Pasti-kan ORI

Kalao tulen , maka mampos-lah Najis dan Kak Badak
Tapi kalao Tak Ori ?
Kita tak akan tahu mana yang Ori.
Sebab yang Ori tu dah masok OSA.

Untok selamat -kan Najis dari Jamban dan Kak Badak, maka Ketua Bangang Negara akan kata ...selepas siasatan dengan setan yang ter-perinci ..buku tu Tak Ori.



Tanpa Nama berkata...

asyik2 sblah sini jer kene dakwa n ada antara mereka kerana membuat aduan tentang salah laku n rasuah .. yg menghairankan sipengadu pula yg di dakwa sedangkan yg di adu sedikit pun tak di siasat. di tambah pula peragai mereka2 yg di sblah sane walaupun tlh jelas n tertonjol kesalahan mereka kt dpn biji mata boleh lagi dia org buat tak nampak. habis mcm ni ke yg di katakan tau buat kerje?