.

Isnin, 19 September 2016

TEATER LAOS DISAMBUNG LAGI







TEATER LAOS


TEATER LAOS

ROS: Ehh bang..cakap elok-elok la dgn Obama tu..Naper bang nampak mcm getar takut jer nak cakap dgn Obama tu 

MO1: Ya Mah..abg bukan takut cuma abg tak tahu nak cakap apa dah ni..sebab sudah tentu Obama dah tahu semua hal kita Mah 

OBA: Yes Mr Najib..Why I look you are not comfortable today? What is the problem with you? 

MO1: Oh no Sir..Im fine but but but.. 

ROS: Bang..Bang...Awat ni bang..naper bang gementar sangat ni bang..Mah kan ada ni..bang jgn takut la..Kalau bang tak leh cakap biar Mah saja yang cakap dgn Obama. Alamak internet putus..

Perbualan ini akan disambung lagi..Sila tunggu yang seterusnya ! Nota: Perbualan di atas adalah hak milik original 'Anwar Mahadir'...kehkeh on PERTANDINGAN MENULIS DIALOK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/9/16




----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rosmah panggil najib abang ke?...kan rosmah tua dari najib. tak suai langsung rosmah panggil najib abang.