Jumaat, 28 Oktober 2016

HALAL JAKIM





HALAL JAKIM

Halal Ada sijil HALAL dari JAKIM, makan-lah Ada sijil pon tak Halal ke? Tikus ni pilih yang HALAL..kakakaka * Banyak tikus -tikus di Putrajaya.. dan tikus besar dan badak diSri perdana..kakaka on SELAMAT MAKAN TIKUS

Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/27/16

BUDU HALAL KE?
lihat restoran mamak dipenang,disahkan kotor kemudian diarah tutup, kemudian buka semula kemudian kotor juga kemudian diarah tutup..last2 taukey restoran saman majlis..apa nak pelik tikus atas roti,melayu paling ramai makan restoran ada tikus..apa nak kisahkan tikus, asal nasi kandar sedap, mejilat semua..

restoran mamak tanda sijil halal, old town cafe dikatakan milik cina ada sijil halal..restoran2 melayu islam semuanya takda halal..ini peluang tambah pendapatan utk jakim, sila jual sijil halal kpd restoran melayu islam..errr..

restoran ikan bakar jamal ada sijil halal ke, err resort jamal ada sijil halal ke..saja tanya kot2 subahat..aku lebih rela beli kuih cina ada loga halal dari beli kuih melayu islam tapi takda logo halal..pasni baru ko tau,ekonomi melayu ke ekonomi cina ke..budu ada logo halal tak?? on SELAMAT MAKAN TIKUS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/27/16



Tikus terbaring di atas roti, Komugi minta maaf, tutup bakeri



KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH 

YA AMPOOON




----------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Budaya jepun kafir. Bila salah terus minta maaf tanpa dolak balik. Org Islam Malaysia bila buat salah belit sana belit sini tak nak ngaku, termasuk pak lebai

Awanama berkata...

Beli ayam, daging, sayur kat pasar ada logo halal tak?

Kah kah kah

*
**

Rimau_Rakyat berkata...

Betul... tindakan yang baek dari komugi... sib baek kedai jepun... kalau kedai ni milik orang umdoh dah dikatanya ni sabotage dari anwar or mahathir or dap hahahaha

Awanama berkata...

halal tu, tiga benda saja:

pertama, memudaratkan diri sendiri,

kedua, memudaratkan keluarga sendiri,

ketiga, memudaratkan masyarakat sendiri.

siapa yang ajar?

dari budaya kafir, luar Mesia!
(berpuloh tahun dahulu!!!!!)



Malangnya, di Mesia,
yang HARAM berukar HALAL,
yang HALAL bertukar HARAM???

Pelik tapi benar!

Awanama berkata...

pasar malam, ada HALAL tak?

harga terpapar RM$4.50,

bila nak beli, harga terus melonjar ke RM5.00



HALAL atau HARAM?

Awanama berkata...

Budu halal, bodoh haram. betul tak abduuuh?

Awanama berkata...

Tikus terbaring atas roti? Adakah: (a).tikus over kenyang makan roti free flow lalu tertidor atau (b).tikus baru je pusing-pusing keliling dapur dan kedai nak survey makanan halal untuknya tetapi tiba-tiba diserang sakit jantung lalu pensan atas roti atau (c).tikus sedang berjalan santai nak melintas ke kedai sebelah guna jalan pintas dalam komugi tetapi tak pasal-pasal kena hempap dengan badan rosmah lalu tergolek tak sedar atas roti atau (d).ini semua konspirasi cina dap kapir harbi dengan melayu pak turut pkr dengan yahudi antarabangsa yang dengki negara islam wa-rasa-tijah oleh najib

Batu tepi jalan berkata...

Mcmana nak beli? Adehh kasitau terus laa...gua nk beg kanvas berlipat tu.boleh pakai terus time pi tgk bola final piala malaysia nnt huhu