Isnin, 26 Disember 2016

AL-FATIHAH






F.B





AL- FATIHAH



TERKINI
Penyanyi terkenal antarabangsa, George Michael MENINGGAL DUNIA di kediamannya di Goring, Oxfordshire, United Kingdom pada usia 53 tahun.
Bekas penyanyi utama kumpulan WHAM! itu meninggal kira-kira jam 10.37 pagi Ahad waktu tempatan (jam 6.37 petang waktu Malaysia) dan disahkan oleh pasukan paramedik kira-kira dua jam kemudian.
Sepanjang kariernya sebagai penyanyi selama empat dekad, mendiang telah berjaya menjual lebih 100 juta album termasuk kemunculan terakhir mendiang mengadakan konsert di Vienna, Austria tiga tahun lepas.
Lagunya yang paling diingati peminat muziknya di seluruh dunia ialah 'Careless Whisper' yang dirakamkan sekitar tahun 1984 dan melonjakkan namanya sebaris dengan penyanyi lain seperti Whitney Huston dan Michael Jackson.
Kesihatannya merosot teruk dua minggu lalu namun berjaya dirahsiakan dari pengetahuan media sehinggalah menghembuskan nafasnya yang terakhir pada pagi Krismas semalam.
Ucapan takziah rakan-rakan artis dan personaliti dunia mula membanjiri garis masa (timeline) di laman sosial Twitter termasuk kumpulan rock terkenal, Duran Duran dan pengacara tersohor Amerika Syarikat, William Shatner.
Lirik lagu Careless Whisper:
I Feel So Unsure
As I take your hand
And lead you to the dance floor
As the music dies

Something in your eyes
Calls to mind a silver screen
And all it's sad goodbyes

I'm never gonnadance again
Guilty feet have got no rhythm
Though it's easy to pretend
I know you're not a fool

I should have known better than to cheat a friend
And waste a chance that I've been given
So I'm never gonna dance again
The way I dance with you





-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hang ni TT agak2 la ... Semua hang balun Alfatifah ...nak sosial sgt pun ada limit gak la ... Woiii wan J nasihat la kawan hang ni .... Hang Da melampau la TT ...

Tanpa Nama berkata...

Sudah KIOK

Orang Baik Baik MEMANG KIOK cepat

Sedih lah