Sabtu, 3 Disember 2016

KENAPA MAKIN RAMAI TAK MAKAN NASI





MAKIN RAMAI

RAKYAT 

MALAYSIA

MENOLAK 

MAKAN

NASI


KURANGKAN MAKAN NASI
sejak kerajaan menaikkan harga gula, gua sudah kurang dan makin kurang guna gula..sejak itu, gua sudah kurangkan makan nasi yg menghasilkan gula..beras gua belipun jenis thai bukan jenis malaysia..utk membantu menjatuhkan lagi ekonomi malaysia, gua sudah tak support barangan buatan malaysia mahupun kedai2 makan pro umno, pro jamal baju merah..

sejak itu juga gua sudah tidak bagi zakat kpd lembaga zakat, gua terus bg ke dapur jalanan secara bulanan..gua sudah melupakan impian haji kerana gua lihat tokey2 haji juga bersekongkol dgn menteri2 kaya penzalim beraliran melayu islam..sebelum najib rosmah jual tanah melayu kpd china, gua sudah pun beli barangan buatan china.. 

sebelum najib ke jepun pinjam duit, gua sudah pun diajar oleh madey utk melihat ke jepun..keta jepun..gua tak percaya arab kerana arab perangai macam cilaka.perangai cilak arab ni sudah dituruntemuruni oleh ulama2 dari timur tengah yg berasal dari negeri pantai timur.. on KENAPA 52% RAKYAT MALAYSIA TAK MAKAN NASI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/16







----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul tuh

Wajib sokong

Tanpa Nama berkata...

pasni bole tukar logo honda kepada logo chery..agung baru dari kelantan, sila pakai kereta chery..

Loh CK berkata...

bro TT, sy tengok sekarang ade orang makan nasi campur dedak sudah wohhh.....

Tanpa Nama berkata...

Nasi Dedak MO1 Sepesial

Special AmericanPie grain..kakaka.
Dan siapa hadir pada Malam makan bersama MO1 malam tu?
Hidangan nasi dedak sedap tak?

Tanpa Nama berkata...

Nasi takde telor. Telor perlu untuk kekuatan. Sesiapa tidak memiliki telor tidak mampu melawan balik walaupun dalam kes suami vs. isteri. Sahabat confucius pernah meriwayatkan, dari pengikut confucius, berkata ia, roti yang bagus ialah roti telor. Roti murahan ialah roti kosong. Nasi tidak bagus ialah nasi kosong. Nasi minimum ialah nasi dan telor goreng dadar. Tapi kelebihan berganda terletak pada musafir yang mampu makan kentang lenyek bersama daging merah disertakan cendawan hitam bertatah caviar.