Selasa, 20 Disember 2016

USTAD MAD ASAN






SEJARAH  USTAD MAD ASAN 
Ustad mad asan ni orang pak lah. Dia take over isa pendek yang dah terlebih panjang masa di kerusi mb ns hinggakan dah jadi langau magik, panjang hayat sebagai mb. 

Bila mr.clean take over dari mahathir yang dihambat turun dek tt dan rakan (kahkahkah), mr.clean telah mula op cleaning up, yang kena penyapu (rupanya sebelum terlentok tidor, pak lah dah sempat talipon ejensi cleaner bagitau apa kerja kena buat) termasuklah isa pendek dan malaun gatal dari jasin (lupa pulak, anak toyol pun kena penyapu pak lah ke?). 

Silapnya isa pendek orang kuat haji (sebab pd la apo lagi) maka isa pendek dipanjangkan lagi umor dia, cuma bukan mb tapi mr.kerusi dalam estet terbesar malaysia. 

Dan nampaknya mad asan dah dirasakan terlebih panjang jugak umor dia di kerusi mb ns, maka sepertimana mad said yang juga haji rasakan terlebih panjang umor di kerusi mb ganu lalu dicampak serta merta, mad asan juga boleh dicampak serta merta jika isa pendek dah jumpa calon pengganti aka proxy dia untuk haji nobatkan on MB NEGERI SEMBILAN AKAN DIGUGUR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/20/16










------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang Darat yang diMinangkan.

Salute untuk Bah Tony, walaupun beragama Islam dan half Caucasian, tidak menjadi Melayu atau omputih, bangga dilahirkan sebagai Orang Asli dan berjuang untuk Orang Asli.