Isnin, 12 Disember 2016

YOU TUBE HINA ISLAM



SOKONG


APA YANG

JAMAL KHIR

CAKAP BETUL


LIHAT CONTOH

YOUTUBE HINA

AGAMA ISLAM


BILA MCMC

NAK AMBIL

TINDAKAN

BILA NAK 

TANGKAP

BILA NAK 

TUTUP HARAM

YOUTUBE



Unsur pluralisme akan dibatasi sebaiknya, kata Jamil Khir

Kerajaan sentiasa mengawal dan mencegah unsur-unsur pluralisme agama dalam negara supaya dapat dibatasi dengan sebaik-baiknya, kata  Jamil Khir Baharom.
Beliau berkata sejak kebelakangan ini terdapat pelbagai usaha terancang bagi menggugat dan mencabar hak kebebasan yang dibenarkan oleh syariat Islam.
Katanya, ia bukan sahaja digerakkan oleh kelompok-kelompok tertentu dalam negara dengan kemudahan dan sokongan media baru, malah gerakan itu juga mendapat sokongan kelompok liberal antarabangsa.
"Bayangkan, gerakan mencabar keutuhan kesusilaan ajaran Islam ini dapat kita lihat dengan jelas menerusi penganjuran beberapa program yang mempromosikan budaya kebebasan melampau oleh kumpulan yang bertopengkan perjuangan hak asasi manusia dan anti-diskriminasi yang dipelopori pertubuhan bukan kerajaan tertentu.
"Ini khususnya melalui tekanan yang dikenakan terhadap negara kita untuk tunduk dan mengikut apa yang kononnya dikatakan sebagai "international standards and laws".
"Ini bagi membenarkan amalan kebebasan manusia secara mutlak serta bertentangan dengan prinsip serta ajaran Islam, nilai tradisi masyarakat negara ini, dan semangat Perlembagaan Persekutuan," katanya.
BILA JAKIM NAK

TANGKAP 

DAVID WOOD

YANG GUGAT

AKIDAH MELAYU



-----------------

Tiada ulasan: