.

Ahad, 29 Januari 2017

MELAYU JADI APA NANTI?







MELAYU JADI APA?
Penduduk Johor Bahru ada 800 ribu Melayu, 600 ribu Cina, 150 ribu Keling. Kalau siap Forest City .. 700 ribu ekor rakyat China akan masuk .. mereka ini kaya, umur aktif ekonomi, perlu dibekalkan 400 ribu ekor babi sebulan, perlu dibekalkan lobang pantat untuk melepaskan pancotan. 

Apapon bapak segala masalah akan terjadik apabila Melayu jadi minoriti. Bilangan Melayu hanya separoh drp China .. paham tak. 

Yaa Ampoon kene buat sebijik pulau lagi untuk orang Indonedia plak. Ini belum lagi 2 juta Bangla yg Zahid nak bawa masuk. Semua ni kerja orang Melayu juga. on APA AKAN JADI DENGAN NEGARA BANGSA JOHOR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/27/17





----------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu jadi pak gud lah

Kalau tak cukup pak gud , jadi bawak teksi lah

Tak cukup rumah , buat kemah kemah bawah jambatan lah

Dah melayu sendiri gadai pada china tak kan pulak china nak kena buat taik

Bangla tuh nak di kawin janda janda melayu kampong tuh.... dapat jugak bangla jaga anak anak janda

Nih bebende kecik lah

Yang penting , gadai terus - jangan tak gadai

Tanpa Nama berkata...

Wah...nanti banyak pulau la. Pulau China, pulau India, pulau Indon, pulau Rohingya, pulau Bangla. Jual pau inti puki kat pulau tu pun boleh kaya raya...

Tanpa Nama berkata...

Melalui akan Jadi penjajah Bila Sabah&sarawak bangkit Dari kebodohan politik umngok

Boley Jalan berkata...

Dey...lu diam lah! Jgn MAO derhaka....sakit hati tau!itu warga china ada ya ampooooon juga? Guru hadi tarak bising musti islamik punya! 400k babi memang haram, tapi itu china worang hanya makan khinzir, itu arab punya kaki pendek musti halal dah!Melayu tarak hapa dah! Semua masuk syurga juga!

Nama aku Sabu berkata...

Ada satu kes berlaku di sebuah hotel di PutraJaya. Seorang remaja perempuan baru berkerja sebulan telah meletak jawatan kerana tidak tahan di buli oleh penyelia berbangsa nepal. Bukan sahaja di buli secara fizikal malah telah mencabul remaja tersebut dengan meraba bontot remaja tersebut semasa berkerja. Apabila di adukan kes kepada pengurusan hotel tersebut, penyelia tersebut hanya ditahan kerja selama 6 bulan kononnya. Pengurusan hotel tersebut merahsiakan kes tersebut kepada umum kerana bimbang nama hotel tersebut tercemar. Bagaimana kes ini boleh berlaku kepada warganegara kita...pendatang lebih diutamakan dan dilindungi, sedangkan remaja ini dibiarkan tanpa pembelaan. Cuba bayangkan jika 10 tahun akan datang dengan dasar kerajaan masih berterusan mengimpot perkerja asing datang kemalaysia ini. Apa akan jadi dengan anak bangsa kita dimasa akan datang????Kita sebagai warga prihatin perlu bertindak tegas terhadap lambakan perkerja asing ini sebelum semuanya terlambat!!!!!!!Pilihlah kerajaan yang mengutamakan warga sendiri daripada warga asing.

usop ali berkata...

bangsa johor akan menyesal...sesal dahulu pendapatan sesal kemudian negeri tergadai dek konon kemajuan...sedar la bangsa johor...sedar..