.

Ahad, 29 Januari 2017

YANG ARIFF BERSARA




WALAU PUN BUKN MUSLIM
saLute buat hakim varghese .. Yg bersara dgn meninggaLkan satu name Yg baik. waLaupun bukan seorg musLim tp dLm menjaLankan tugas beLiau mempamerkan akhLak seorag musLim n beLiau terLebih baik dari kebanYakan hakim'2 musLim Yg secare terang'2an mengkhianati tugas Yg di-amanahkan bahkan sanggup puLe mengkhianati agame mereke sendiri. on SELAMAT BERSARA YANG ARIFF
Publish | Delete | Spam
noname
on 1/29/17




------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hidayah milik tuhan

yang lahanat dapat hidayah jadi muslim tapi hidup macam bon bon

hancur lah

moga moga hakim pencen ini dapat hidayah jadi muslim

yang lahanat bon bon tuh.... entah lah

Tanpa Nama berkata...

Terima Kaseh

Terima Kaseh kerana tak ingkar janji semasa di lantik.
Janji untok jalankan tugas ikut undang undang dengan cara yang betul dan tepat.
Terima Kaseh kerana tak layan dedak power dan tak layan arahan yang Tak betul.
Jalankan tugas yang diamanahkan dengan adil dan tak cium tangan atasan yang main kotor.

AKTA hasutan tu dah keterlaluan dan digunakan secara maharajalela.
Lukisan komik , bahan lucu , komedi dan malah sup Bak Kut Teh dikenakan Akta Hasutan
LANCHAO kan AKTA ni.
Terima Kaseh