.

Rabu, 11 Januari 2017

TUNGGUL MASIH ADA





YA AMPOON

YA MAULANA

ADA LAGI

TUNGGULNYA





Mari kita sama2 memujuk YM Tg Razaleigh supaya sekali lg menawarkan diri sbg calon Presiden Umno.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


-------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau ORANG ASLI GUA MUSANG pun tak boleh nak di jaga baik

Nak harap jaga 30 JUTA RAKYAT

Haram jadah saja

Mungkin RATUS BILYON BILYON pulak MAGIK

Sendiri pikir lah

Tanpa Nama berkata...

Mau dibutuhkn apa lg org tua ini

Tanpa Nama berkata...

Oi tt kau jugak yang dari dulu sejak kau masih dalam bedung baru nak belajar main konda kondi, kau selalu cakap kuli tu calon tetap, maka begitulah hikayatnya hingga akhir hayat: tetap jadi calon! Jadi janganlah sekarang kau dah berjanggut musang, kau u-turn pulak ketawa ngutuk orang tua tu masihkedengaran nama dia di ufuk barat... lagipun dia kan betul darah raja melayu, bukan bugis bukan aceh bukan jawa bukan mendaliar! Sokong la kawan!

Tanpa Nama berkata...

bukan ku li tau, sekarang dah jadi khoo lee...baru la ada macam made in china..baju melayu pun macam cheongsam china..next time tukar songkok dgn kopiah china..