.

Ahad, 12 Februari 2017

HADI MULA MEMBELIT





SOTONG HADI
Tapi diselangor boleh kerjadama dengan pkr walaupun pkr ada hubungan dengan dap dan amanah..belit punyer olamak.. on SOTONG TELAH BERSABDA
Anonymous
at 6:23 PM

HADI MEMBELIT
Kalau ular kuat belit .. keling mamak lagi kuat belit. Ulamak adalah anak hasil kongkek antara ular dengan mamak. Bayangkan dua kuasa putar alam ini bergabung. Tu lah kalau kita tengok bajet surau dan masjid .. tiap bulan lebih separuh bajet nyusur masuk poket ulamak. 

Ulamak idup mewah .. tak caya tengok la badan mereka .. perut Budha pon kalah. Kebelakangan ini ulamak dan ustas kerap masuk hospital sebab penyakit terlebih mentedarah. Heran jugak ngapa mereka tak balun makanan dan air doa yg katanya boleh sembuh memacam penyakit. Tipu..tipu..tipu on ULAMA SUKA MENIPU
panglimo potaseh
on 2/12/17




------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Fikir2 balik betul jg tu. SEMUA simpanan tabung masjid WAJIB diodit. JAKIM perlu keluarkan arahan. Tak boleh main atas dasar kepercayaan semata2

Tanpa Nama berkata...

Betul betul kata nya pun

Alamak semua pun pak lahap jugak

Cari makan lain dah tak boleh , menipu saja lah kerja nya

Tengok air muka semua tak bersih dah

Macam sampah.....