.

Ahad, 12 Februari 2017

NAK MAMPUS - MAMPUSLAH....





BERITA

KURANG BAIK

BERITA BAHAYA



Nak mampus, mampuslah Umno - Zam

Bekas menteri Umno, Zainuddin Maidin mendakwa sentimen anti Najib dan Rosmah  sedang berada di kemuncaknya di seluruh negara pada masa ini.
Beliau yang juga bekas ketua pengarang Kumpulan Utusan berkata, sentimen sedemikian dapat dirasakan di banyak tempat termasuk pejabat kerajaan, surau atau masjid apatah lagi di kedai-kedai mamak.
"Pengalaman memberitahu saya sekalipun kebangkitan anti (Tun Dr) Mahathir (Mohamad) hangat memuncak ketika rakyat menyokong reformasi (Datuk Seri) Anwar Ibrahim tetapi orang ramai tidak bersuara secara terbuka seperti sekarang yang merangkumi semua peringkat rakyat.
"Saya tidak perlu menambah cerita tentang sentimen anti Najib dan Rosmah yang panas memuncak di seluruh negara sekarang yang dapat kita ciumi, dengar dan lihat di mana juga kita pergi; di pejabat kerajaan, di surau atau masjid apatah lagi di kedai-kedai mamak.
"Jika sekiranya maklumbalas ini tidak mahu diterima oleh orang Umno, BN dan juga pihak perisikan maka konklusi saya ialah 'nak mampus, mampuslah Umno'.

WOIT JANGAN

MAMPUS

SABAR DULU

TANGKAP NAJIB

DAN ROSMAH

LEPAS ITU

NAK MAMPUS

MAMPUSSSLAAA

KAH KAH KAH






----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Empat Wakil Rakyat DAP Melaka Umum Keluar Parti, Letak Jawatan Kerana Hilang Kepercayaan Terhadap Lim Guan Eng. Ni pun nk M****s jugak ya issey?

Tanpa Nama berkata...

Mampus tuh nak sumbat kat tanah WAKAF ke atau nak ke JIRAT BILYON BILYON ???

Tanah WAKAF tak boleh GADAI kan....

JIRAT tuh boleh ambik yang di GADAI CHINA

Kan sudah macam Abang Adik pun....

Tanpa Nama berkata...

Kau orang ni kurang berfikir la...cuba cari diserata dunia, mana ada perompak..penyamun..penipu...pe..pe..yang boleh pecat AG..Ketua pengarah SPRM dll. Boleh pulak pergi ke tempat awam dan berucap menasihat rakyat pulak tu, kemudian bersantai menunggang basikal sambil di apit pengawal. Salam tangan dicium..dipeluk bagai. Naik K.Terbang VVIP kemana saja mau bercuti. Cari le kalau ada didunia ni kecuali hanya di Malangsia yang warganya bangang2 belaka. Melihat pakai hidung...mendengar pakai mulut. Nak harap pembelaan dari dewa2 yang ramai makan cangkung berak ditanggung. Kirim salam malam sikit la!!!! Nak tau siapa orang itu...apa jip...jip..panggilannya.

Tanpa Nama berkata...

selain tangkap dan dakwa rosmah, sila bawa pulang semula harta2 rompakkan..serahkan najib rosmah kpd fbi...tp najib jgn mampos dulu, nanti rosmah berkuasa lagi macam cilaka...beramai2 la para mufti membaca doa selamat agar najib rosmah diselamatkan allah taala dari ditangkap, didakwa...