Ahad, 12 Februari 2017

SOTONG TELAH BERSABDA





SOTONG TELAH

BERSABDA

APAKAH MASIH

KABUR LAGI?

TAK JELAS?

KELIRU?

SAJE TANYA

KERANA MAKIN

RAMAI YANG 

MAKIN BEBAL

Kata dua Dr M: PAS tak perlu sebulan, kata Hadi

PAS membayangkan akan bergerak sendirian dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) apabila menegaskan bahawa parti itu tidak perlu menunggu tempoh sebulan seperti ditawarkan oleh Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) untuk menyertai Pakatan Harapan (HARAPAN).
Tuan Haji Abdul Hadi Awang berkata dasar PAS sangat jelas iaitu parti Islam itu tidak akan bekerjasama dengan parti yang mempunyai hubungan dengan DAP dan Parti Amanah Negara (AMANAH).
“Tak perlu tunggu sebulan dengan BERSATU. Kita sudah ada dasar. Dasar (kita) tidak kerjasama dengan parti yang ada hubungan dengan DAP dan AMANAH.
“Kita sudah buat keputusan, semua parti ada hubungan dengan DAP dan AMANAH, kita tak ada hubungan dengan mereka.
“Tak perlu tunggu (BERSATU). Bila dia dah ada hubungan dengan DAP dan AMANAH, habislah,” katanya.
Hadi berkata demikian mengulas kenyataan Pengerusi BERSATU Mahathir Mohamad yang memberi tempoh sebulan dari hari ini kepada pemimpin PAS untuk memutuskan sama ada mahu menyertai Pakatan Harapan ataupun tidak
Hadi turut menolak untuk berjumpa dengan Mahathir untuk berbincang mengenai perkara itu memandangkan BERSATU mempunyai hubungan dengan DAP dan AMANAH.
PARTI ISLAM

JELAS TELAH

JADI PARTI

MUSUH



--------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mentang mentang harga SOTONG KERING 90juta , nak aksion saja

Bahalol....

Tanpa Nama berkata...

Tapi diselangor boleh kerjadama dengan pkr walaupun pkr ada hubungan dengan dap dan amanah..belit punyer olamak..

Tanpa Nama berkata...

Itu bukan "Sotong Telah Bersabda" tapi "Sotong Telah Sendawa"....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Cina DAP lahir kat MalaysiA Hadi tak pandang klu Cina Tongsang baru Hadi mau berkawan sebab boleh Up Rm90JUTA Bhai.

Tanpa Nama berkata...

Amno berurusan dgn MCeay utk menang.. MCeay penentangan utama ruu buku 35.. Paspispus mengendeng2 dgn amno.. boley la plak... Owh mungkin hanya becita2 jd budak suruh je nie...

Tanpa Nama berkata...

Cuaca pun dah keluarkan sabda. Dari ana ibnu papa, sesungguhnya cuaca bersabda: Telah muncul musim hujan. Maka berpestalah kamu bani melayu dengan jalan berturap baru dan pecahtanah sekolah baru dan lampu-lampu jalan pada kampung-kampungmu dan hak kerakyatan pada bukan melayu, dan berpestalah dalam taburan hujan berserta taburan dedak khas untuk kamu. Dan ketahuilah, tanda musim hujan itu muncul ialah bila katak banyak muncul di hadapan kamu. Diriwayatkan oleh tuan tulis.
Four Malacca DAP elected representatives have resigned from the party, according to Oriental Daily Online today.
The four, Kota Melaka MP Sim Tong Him, Duyong assemblyperson Goh Leong San, Bachang assemblyperson Lim Jak Wong and Kesidang assemblyperson Chin Choong Seong, were reported announcing their decision at a press conference today

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
tahun lepas 2016 lobai hadi bersabda nak keluar dari kerajaan negeri selangor selepas hari raya. hari raya tahun bila bhai? ni dah masuk tahun lain dah ni, dah nak raya lagi sekali dah ni.

memang dasar penjual agama; suka cakap putar belit, ulama cinta dunia dan dan dan...

saja nak tanya lobai hadi, esok esok nak mati di mana? US? UK? Australia? atau Iran?

Tanpa Nama berkata...

bak kata indon, dasar lu...bodoh ya amat..wang rm90juta sudah masuk kantong,dasar ulama dunia..pakenya jubah serban, hatinya lebih hitam dari syaitan...dasar loooo...