.

Ahad, 12 Februari 2017

ULAMA SUKA MENIPU





ULAMA SUKA MENIPU
laa baru tahu ke ulama pun suka menipu walaupun bukan ahli PAS...bagi mereka tak salah menipu sb tuhan akan ampunkan bila bertaubat nanti..ibarat kata dari kiai2 indonesia, tak pe kalo berbuat dosa sb nnt bole bertaubat dan tuhan itu maha pengasih lagi penyayang..yg salah adalah diri sendiri kerana mempercaya ulama suka suka hati je...di saudi, ramai guna perkataan demi tuhan wallahi tp menipu..ini biasa..takkan tak tahu... on DARI USTAZ WAN JI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/11/17




--------------

3 ulasan:

isham raus berkata...

dekat syurga nanti ada blog ke? ada facebook tak?
boleh layan porno ke?
tolong tanya sat dengan ulama...

panglimo potaseh berkata...

Kalau ular kuat belit .. keling mamak lagi kuat belit. Ulamak adalah anak hasil kongkek antara ular dengan mamak. Bayangkan dua kuasa putar alam ini bergabung. Tu lah kalau kita tengok bajet surau dan masjid .. tiap bulan lebih separuh bajet nyusur masuk poket ulamak. Ulamak idup mewah .. tak caya tengok la badan mereka .. perut Budha pon kalah. Kebelakangan ini ulamak dan ustas kerap masuk hospital sebab penyakit terlebih mentedarah. Heran jugak ngapa mereka tak balun makanan dan air doa yg katanya boleh sembuh memacam penyakit. Tipu..tipu..tipu

Aku ni Sabu berkata...

Jangan cabar ulamak tu...dia kuat makrifatnya (melipat). Kalau pertanyaan 99% dari husam tu amat senang disanggah. Memang diakui benar dan sebenar2nya duit masuk dari Affin bank...tapi kerajaan najib beri untuk bantuan untuk rakyat di Ganu dan Kelantan. Salah ke kerajaan pusat bantu kerajaan Pas kelantan. Ulamak sekarang tak sama dengan ulamak dulu...ulamak sekarang serbannya besar2 dan berbelit2. Habis le kau husam.