.

Selasa, 7 Februari 2017

MENTERI KAKI TIPU





F.BOOK


Satu-satunya Perdana Menteri Dalam Alam Semesta Tak Pernah Menipu..
TENKIU




Zakaria Taruni admin,aku memang benci gila babi dekat najib gan rosmah..umno babi,BN pukimak lagi aku benci..tapi kan..artikal to 1 feb 2016 min..ni dah 2017 min..setahun dah min..malu kek diaorg min..
LikeReply431 hr
Suara Rakyat Nak malu buat apa. Nak malu pd saper. Janji 2013 tapi munafik mungkir khianat janji slps itu.
LikeReply211 hr
View more replies
Hafiz Dektie bleh pkai ka ckp si jibur tu???hampa pcya ka apa dia ckp???kalau keluaq dr mulut dia ja,apa 1 pown xbleh pcya...pembohong no 1 melesia ni...kalau ulaq dgn dia,tibai dia dl bru ulaq...hahaha...
LikeReply251 hr
JaffarHaron Jeff Ya Allah..Engkau lah yang maha agong, yang menguasai seluruh alam, yang maha mengentahui segala isi hati hamba2Mu.. Aku yg hina dina dan berdosa ini, yg lemah dan serba kekurangan ini, menadah tangan memohon dgn sepenuh hati, jiwa dan raga supaya Engka...See More

-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bewak

Tanpa Nama berkata...

Akal yang bengap dan tangan yang salah pilih parti...jangan mengadu pada allah kebodohan kita tu. Orang bodoh yang malas. Padan muka!!!!