.

Selasa, 7 Februari 2017

JIN MAKIN RAMAI





F. BOOK


[KHURAFAT DIATAS NAMA AGAMA]
1. Jin tidak pula kacau wanita bukan islam. Di negara barat, perempuan seksi ni ramai. Tp tak ada pula cerita2 macam ini.
2. Dalam usul al-Hadis ada sebut, jika ada hadis ahad yang bercanggah dengan akal, bercanggah dengan nas-nas lain dan bercanggah dengan dasar agama, ketahuilah ia adalah hadis palsu". Hadis pun boleh dianggap palsu jika bercanggah dengan 3 perkara, sudah pasti lebih palsu sekadar pernyataan para ustaz sahaja.
3. Umat Islam dahulu maju, kerana mereka melahirkan pemikiran hebat. Ekoran itu, sampai hari ini dunia kagumi Ibn sina, al-Biruni, al-Khawarizmi, al-Bukhari, al-Syafie, al-Maliki dll, sebab mereka tidak bincang benda merepek.





































Chik Ota Jgn katakan jin...pak imam serban berlilit pon luruh iman...๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
LikeReply25 mins
Ahmad Fikri mungkin kena rogol, pastu perogol diqiaskan kpd jin...husnuzon...hehe
LikeReply17 mins
Ab Wahab Yusuf Persoalan yang timbul ialah kenapa jin suka gadis/perempuan melayu sahaja...tidak bangsa lain??? Ustaz minta pencerahan sikit.
LikeReply117 mins


NAK TANYA

JIN NI LEH

PANCUT KE?

NAPA SEKARNG

ADA JIN KACAU

SALEPAS  

JINAKOLOJIS

TAK ADA LAGI

YANG TINGGAL

SELUAR JEAN


--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kepala hotak engkau wanji wanhussin mano ko belajar usul hadis macam tu, macamana ko boleh percaya ada jin pulak bukankah jin ni tak nampak bercanggah dengan kepala hotak engkau, engkau nampak ke jin? Ko tak pernah tengok ke mat salleh jantan betina kena rasuk jin? ko rujuk dulu dalam quran ada satu surah khas untuk jin, kalau ikut kepala hotak engkau, engkau tak tau langsung macamana kehidupan makhluk jin, ko tak tau apa dia boleh buat, buat research betul betul dulu...

Tanpa Nama berkata...

Makin bahalol jadi nya

Jin pulak kena tanggung bayar hutang budak bahalol kot

Dalam dunia si bahalol , JIN MATA 1 tuh di kira ter pintar

Melayu..... Melayu....

Tanpa Nama berkata...

Agakny Jin ape ye yg merasuk mo1..