.

Khamis, 2 Februari 2017

SATU LAWAN SATU PRU14





PRU14

SATU LAWAN

SATU

INI SATU MIMPI

INI BERKHAYAL

INI ANGAN2

INI MIMPI

BODOH

TAPI ANGAN2

TAPI MIMPI

TAPI KHAYAL

BUKAN SATU

JENAYAH

INGAT

PRU13

PARTI ISLAM

ABANG ADIK

DALAM PAKATAN

TAPI MASIH

ADA TUJUH

KERUSI LAWAN

TIGA PENJURU

INGAT

KOTA DAMANSARA

INGAT 

SUNGAI ACHEH

INGAT APA

PERANAN

HAJI HADI



---------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cukup hairan, cukup pelik, bab rasuah, bab sapu duit rakyat tak pernah pas angkat sebagai haram...adakah bermaksud ianya dibolehkan? saja tanya jangan mare al haji al maklum semua kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Lahanat tuh memang ada mana mana

Baik pakai koiah , serban , jubah ke , tapi tuh semua tunjuk gaya baik saja

Hati lahanat memang ada

Kalau tak lahanat , tak kan lahap se orang saja

Bebudak dalam PAS tak dapat secoit ke ?????

Kalau muka bahalol , Hati pun macam tuh jugak

Tengok aja muka BEWAK....

Tanpa Nama berkata...

pas otak udang.. masih nk relet tim zaman unte.. apebende manusia xde otak btol.. pas rase dye kuat.. pdhal xsedor diri.. manusia zaman pertengahan merdeka je totok pas ni.. manusia diawal merdeka dh rejek pas.. sbb penah kianat gabung ng umno.. smpai ble pas nk berjuang mcm tahik.. tolong.. hidup ni biar la tidak dipuji.. tp jgn smpai dikeji berulang kali.. khalas..

Tanpa Nama berkata...

Ambil ingatan.. kerja PAS adalah mengkantoikan Pakatan Pembangkang dlm PRU

usop ali berkata...

haluss bro. haluss...entah faham ke dak ohang pisss ni...

Tanpa Nama berkata...


Ingat Mahatet

Ingat Liwat-1 Liwat-2 Pilkuda Lahad Datu..itu Mahatet juga jd mastermind nyer

Ingat Arong Ding Ady ahWANG..dorang nih masuk perangkap Mahatet dulu sblum Jibgor

Ingat Mahatet nih pusing2 belit2 makan keliling sbb dia takut sgt kat Nuar

Mahatet bukan takut kat Jibgor..sbb Jibgor Ady ahWANG dan Mahatet 2x5 jer

Musuh Mahatet Jibgor Ady ahWANG & Co adalah Nuar n rkyat jelata

Sbb itu "parti putar belit Melayu=PPBM" nih sgt bergantung harap dgn Pas aka PIGS itu

Nawaitu Mahatet Jibgor & Ady ahWANG hanyalah "meLIWAT" harta negara serta rkyat jelata!

Tanpa Nama berkata...

Cetek betul politik puok2 ni... peranan pascai aka pigs pada pru ke 14 ni adalah sbg penyambung hayat dan penyelamat umngok be end...isham paham ke dak ni...

Saiful berkata...

Ph bersatu mmg bodo tu sj..Lambat.. Slow..berat poket