.

Selasa, 28 Mac 2017

SUDAH LINTAS 14 RIBU RINGGIT






oh! ABANG 

oh! KAKAK

JIKA GAJI

DAH MASUK

DERMALAH

10,15 RINGGIT





KUTIPAN DAH 

LINTAS

14 RIBU 


BERITA MALAM INI
DAPUR JALANAN
ADA BERITA BAIK
TENGOK AKAUN
  ADA DUIT MASUK
semakin ramai
kakak dan abang 
abah dan emak
menderma
agar dapur jalanan
dapat membeli 
sebuah van tangan ke dua

kami terima 250 rm
kami terima 100 rm
kami terima 15 rm
kami terima 30 rm
kami terima 15 rm
dari abang kakak
adik pakcik mak cik

PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAMBAH

RM410





JUMLAH

RM14,050


TERIMA 


KASEH










---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

seperti janji ditepati aku dah masuk RM 100 sumbangan ikhlas khalas, tak payah hadiah semua, baik dapur jalan jual bagi tambah lagi modal beli van tu...ok...jangan kalut...jangan gundah gulana...setiap kebaikan akan dibalas tuhan...bukan melalui majlis, bunga manggar dsbnya...ok selamat semua...bye

Carlos santana berkata...

Hoi!!!udah lah tu...dah ada RM14 ribu lebih tu bolehlah beli van tangan kedua. Aku ni sendiri pun belum bermimpi beli van tangan kedua atau ketiga. Setakat ni aku hanya mampu pakai C70 tahun 1985 saja pergi motong. Tak tau le kalau berhajat nak beli van belum bertangan lagi????