.

Ahad, 23 April 2017

HANG TUAH LURUS BENDOL







HANG TUAH LURUS BENDUL
Mengapa umno hingin sangat mitos hang tuah tu jadi realiti...Sebab hang tuah tu lurus bendol setia bodoh nya kt pemerintah....Umno nk suruh rakyat malaysia umumnya dah bani melayu khususnya ikut apa kata pemerintah tanpa persoalan waima bunuh kawan baik sendiri..... on 
HANG TUAH WUJUD
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/22/17



-------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sejarah Hang Tuah ini sudah menjadi sejarah kepalabutuh ja. Ada anak cucu pun buat hapa kalo penakut dan pengecut. Atau hebat tapi jadi balaci UMNO atau walaunta PAS era Haji Hadi.

Ini mmg langsung x berguna, ngabihkan oksigen serta elok berhenti bernapas saja.

Politik Mesia ni sudah rosak. Nak betulkan semula sudah tak nampak jalan lagi. Sumer melayu saling sandbagging-menyandbagging, destroy each other. Yg nak baiki pun x ramai. Yg ramainya yg sudah rosak.

Tanpa Nama berkata...

Sekarang ni keris hang tuah dah dikesan berada di jepun pulak. Agak2 kau apa motifnya?

Tu mesti nak kaitkan dgn otromen pulak. Otromen masa mula2 lawan resakse mmg kuat tapi lepas tu lemah dan terpaksa minta bantu dedak umno.. oops cahaya mentari, lepas tu baru kuat semula. Bila fikir2 betul2 aku rasa kat malaya mmg ada 2-3 ekor hang tuah, contohnya mcm jamal pak tongkol. Aku rasa dia mmg ada DNA hang tuah, dia lurus bendul ikut arahan sebijik mcm hangtuah dan dia juga kuat melawan tapi selepas idung berdarah ditumbuk resakse dia jadi lemah. Selepas ni dia dapat bantuan (baca dedak) aku amat yakin dia akan kuat semula.

Ermmm.. mungkin kah jamal tu keturunan hang tuah? ermmmm....

Tanpa Nama berkata...

Klu nama HANG ni dah x ada kat melaka. Derang suma dah pegi kedah

kampong lad berkata...

hang jebat pengamal kronisme.

Tanpa Nama berkata...

Budak Tuah tuh bahalol

Mana adaotak pun

Pantai nya pun di Gadai ke China

Kepala Otak

Apa tinggal lagi , PayaBakau nak buat apa....

Tuah tak ada Otak , Kontol saja ada