Khamis, 6 April 2017

REMBAU AKAN BUNGKUS






HEBAT

AMAT HEBAT

APA MAKNA

BERITA INI?


500 ahli Bersatu kawasan Rembau keluar parti
SEREMBAN - Seramai 500 ahli Bersatu kawasan Rembau mengumumkan keluar parti berkuasa malam ini ekoran kecewa dengan kepimpinan sedia ada yang didakwa mengamalkan amalan kroni dan tiada hala tuju.

Bekas Ketua Aktivis Bersatu Negeri Sembilan, Mohd Anas Sudin berkata, keputusan itu dibuat selepas hasil perbincangan dalam mesyuarat bersama ahli gerakannya pada 28 Mac lepas.

"Ini adalah permulaan kerana selepas ini saya yakin seramai 1,500 lagi ahli di Rembau akan mengikut langkah sama dalam waktu terdekat.


INI BUKTI

PARTI BERSATU

TELAH BERJAYA

PARTI POPULAR

TAK SAMPAI

SATU TAHUN

SUDAH ADA 

1500 AHLI

INI REMBAU

MAKNANYA

MENANTI ABAH

TIDAK POPULAR

KALAU TAK TIPU

UNDI PASTI

BUNGKUUUUS





-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tt kau ni failed ilmu sains kira2. Sekarang keluar 500. Dipercayai akan keluar lagi masa depan, 1500 orang. Jadi dalam jangkamasa singkat tu, ahli bersatu di rembau dah berjumlah 2000 orang. Bukannya 1500. 2000 tu pun paling kurang tu tt. Sebab biasanya yang keluar parti bukanlah semua. Lagipun, kalau betul semua sekali akan keluar hingga takde sorang pun tinggal, mestilah mamat tu teramat bangga umumkan dalam press statement dia. Jadi, selamatlah kalau kita katakan jumlah orang rembau yang masuk bersatu dalam jangkamasa singkat tu mestilah lebih dari 2000 orang, mungkin double, 4000, mungkin 10ribu!

Tanpa Nama berkata...

Hahaha...dekat2 PRU ni...ramai la yg akan keluar parti....macam biasa la TT....takkan kau tak tahu...nanti ada yang counter back la....biasa la....cari dedak lebih...

Tanpa Nama berkata...

Buka bengkel motor lah gaya nya nanti.....