.

Ahad, 7 Mei 2017

BANYAK HILANG



BANYAK HILANG
Banyak lagi yang hilang bang. Lapanganterbang sungai besi hilang. Lapanganterbang subang hilang. Stadium merdeka hilang. Rizab tanah hilang. Rizab matawang asing hilang. Nama bank bumiputra bbmb hilang. Pulau batu putih hilang. Subsidi minyak hilang. Rambut depan najib pun hilang. on 
SUMUA JADI HILANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/6/17





-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

CUTI UMUM KABONG saja belom hilang

Ada HARI CUTI UMUM hilang tuh dapat jimat duit kan

Kira FAMILY DAY kan

Kalau macam dulu kan bagus

BER KABONG

Tuh HARUS , bukan BIDA'AH

Tapi tak jadi jadi jugak

Belom masa HARI HILANG....

Tanpa Nama berkata...

Dulu, dulu la, satu masa dan ketika yang agak terdahulu dulu tu, kira dalam lipatan sejarah la, bukan sekarang ni, tak, jadi jangan tangkap aku kata aku fitnah atau reka cerita jahat, sebab ini cerita dulu dan bukan aku yang reka, orang lain yang cerita pada aku, dan aku tak kata ia betul atau tak, cuma satu cerita je, dulukala raja pun hilang. Tapi bulan puasa je la.

zaharuddin Ahmad berkata...

Integrity ..melayu/islam pun hilang juga