.

Jumaat, 19 Mei 2017

INI NEGARA MELAYU BUKAN MILIK CHINA







TEPAT

SOKONG




PKMM mahu firma bumiputera jadi pemaju induk Bandar M'sia

Persatuan Kontraktor Melayu Malaysia (PKMM) percaya bahawa syarikat bumiputera mampu menggalas tugas untuk menjadi pemaju induk Bandar Malaysia selaras dengan proses pelantikan dan syarat-syarat yang ditetapkan.
"Kami berharap pemaju induk akan dilantik atau dipilih dari kalangan kontraktor bumiputera.
"(Ini akan) membolehkan kek ekonomi dapat dirasai dan dikongsi di kalangan rakyat tempatan yang mempunyai kemahiran dan kepakaran mereka sendiri," kata Presiden PKMM, Tuan Haji Mokhtar Samad kepada Malaysiakini.
INI BETUL

INI TANAH

MELAYU BUKAN

TANAH CHINA

INI DASAR 

BUMIPUTERA

INI BARU SAH

KETUANAN 

MELAYU

BARU SAHEH

HIDUP MELAYU

BUKAN JUAL

TANAH MELAYU

PADA CHINA


---------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Memang tak do hal kito ambik kontrektor bumiputoro jadi kontrektor bandar malaysia .. itu lah yang kito buek solamoni, apo masalah eay.

Jangan lupo sobolom pilih kontraktor tu kito kono lantik sarikat pengurusan projek dulu .. cam selalu lah. Sarikat pengurusan projek ni takdo kojo apo doh selain pilih kontraktor dan makan kamsin kurang2 25%.

Kontraktor tu janji musti bumiputoro .. sapo kek belakang eay tak ponting .. janji musti bersunat, itu jo.

Tanpa Nama berkata...

Tapi tolonnnn la pkmm jangan pulak cuba nak mintak dan melobi dan mempromosi dan membatu-ronson lagi, untuk projek loji nuklear yang orang melayu berakal waras haramkannya dari tanah melayu! Dan sila jugak bila buat bangunan tu jangan la bagi terbengkalai projek, jangan bagi bumbung runtuh, jangan bagi atap bocor, jangan bagi dinding macam permukaan laut cina selatan, jangan bagi lantai bertakung air, jangan bagi pintu senget, jangan bagi rasuah...

Tanpa Nama berkata...

SAPUMAN

Biasa lah

Bukan bebende baru

Bebudak BISING BISING tuh nak kawan sama Pak Affin jugak lah

Kan nak Raya nih....

Tanpa Nama berkata...

Mula aku baca tulisan ini aku fikir PKMM tu Parti komunis Moa china yang mahukan kontrak diserah kepada rakyat bumi...Rupanya PKMM tu badan kontrak melayu....What a fucking disgrace kena tagih untuk kontrak walaupun melolong kesana sini kononya bumi dan islang lah raja disini...Kesian kontraktor...Kencing kepit lebih teruk dari kencing tikus ..Bangunlah wahai sahabat bumi ku...kencingkan kepit di PRU dan martabatkan maruah bumi..