.

Jumaat, 19 Mei 2017

TURUN KE EROPAH NAJIB AKAN DITANGKAP







TiNDAK

BALAS

BiAR 

BETUL


Najib: Malaysia, Indonesia akan tindak balas negara boikot kelapa sawit

 | May 18, 2017
Perdana menteri berkata, Malaysia dan Indonesia melalui Majlis Negara Pengeluar Minyak Sawit akan meyakinkan negara terbabit yang dakwaan negatif terhadap minyak sawit tidak berasas sama sekali.







KUALA SELANGOR: Malaysia dan Indonesia akan bertindak balas terhadap beberapa negara, termasuk Kesatuan Eropah (EU) yang memboikot minyak sawit, kata Najib.


NAJiB

TURUN

EROPAH

DiA KENA

TANGKAP

AMiN

TUTUP

KEDAi

KHALAS
------------------

5 ulasan:

Saiful berkata...

Pi France selamba aja.. pooodah Borg eu kongkek belakang rasis pun boleh dibeli la señor TT oiii..bik mama dah pangkat dewa..Sapa pun tak leh sentuh ..

Tanpa Nama berkata...

A 22-year-old youth who was suspected of committing rape and robbery in Bandar Kinrara Puchong on May 11 died after falling off the 12th floor of the Seri Semarak people's housing project in Kuala Lumpur, last night.
Serdang district police chief ACP Megat Mohd Aminuddin Megat Alias said the incident happened at 10.10pm while the suspect was trying to escape from police during a raid at his house.
Police broke down the door after the suspect refused to open it. He tried to escape to the unit below by clinging to the grille in the kitchen.
Adakah najib akan mencuba taktik sama atau cuba mem-perfect taktik mamat ni, iaitu melarikan diri bila dah nak kena tangkap? Apapun, mamat ni kojol pada malam jumaat. Agaknya kalau dia melayu Islam dan dia cepat2 gunakan duit rompakan tu pergi umrah dan sempat cium batu hitam, adakah dosa rogol dan rompakan dia dimaafkan disaat dia cium jalan tar hitam tu?

Tanpa Nama berkata...

Jangan pandang rendah SUPER TOLOL okay

30 Juta dah di TOLOL

OMPUTEH pun boleh di TOLOL jugak

Kan Melayu tuh pinter donk !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ko reka lagi najib kena tangkap...tahun lepas ko kata fbi nak tangkap najib...rekaaan tukang tiub..

Tanpa Nama berkata...

pegi kat mesir kat bagoooooooos?
minyak OPEC dah turun,
bole jual minyak sawit kat sana!

lepas tu, boleh kaut rezeki DERMA lagi!




mana TAO, dapat sepoloh billion riyal?