.

Rabu, 3 Mei 2017

LAGI BERITA SEDIH







KENA TIGA TAHUN
Ini lagi sedih tt. Malacca man uses fake note to buy petai, gets 3 years; jail. Petai tu tt. Petai! Nasib baik belum bulan ramadan, kalau tak.....kempunan petai untuk buka puasa tu tt! Ini pun dah sangat sedih sebab kempunan petai kena beraya dalam penjara :
( Tak berhenti airmata aku meleleh dari senja tadi bila kakak aku yang sedikit pekak badak, suruh aku ulang 3-4 kali bacakan berita ni untuk dia sambil dia potong bawang besar seguni untuk bisnes nasi lemak. on
 INI BERITA SEDIH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/2/17



-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kasihan lah

Melayu makin papa

Tanah kampong wakaf dah di jual nya

Nak tanam ke JIRAT Cina lah gaya nya

Semua pasal WASAPU BILYON BILYON

Dunya nih penipu

Tapi apa kan daya ULAMARK pun dah jadi BAPAK SEGALA PENIPU

Ada MASYOOOOKKKKKKKK tuh HARUS , kata nya

Semua pasal Pak Affin tuh Melayu jugak , bukan Jawa....