.

Rabu, 3 Mei 2017

INI TEPAT KES JUAL AGAMA







KES KLASIK

JUAL AGAMA

BUKTI BAHAWA

DUIT LEBIH

BERKUASA

IMAN ISLAM

DIJANJIKAN

BIDADARI

PUN TAK GUNA

AJK masjid ditahan SPRM disyaki rasuah


KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) semalam menahan bekas pengerusi dan bekas setiausaha jawatankuasa sebuah masjid di Melaka kerana dikatakan terbabit rasuah dalam proses penjualan tanah wakaf masjid berkenaan.
Menurut sumber SPRM, suspek berusia 61 dan 46 tahun itu dipercayai menerima wang sogokan bernilai RM116,000 bagi melancarkan proses jual beli tanah wakaf milik masjid itu di Kampung Bukit Cina, Melaka.
“Kedua-dua suspek telah menerima wang rasuah daripada seorang lelaki bukan Islam dalam proses jual tanah wakaf itu pada 2012.
KALAU IKUT

PANDANGAN

PARTI ISLAM

INI MESTI

KERJA JAHAT

GENG LIBERAL

X CAYA TUHAN

KALAU TAK 

INI MESTI

KERJA AHLI

PARTI DAP




-----------------

9 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kes JV dan jual tanah wakof pada Kapir Laknat ni biasa lah apa? Tadbir Ugama dpt sikit, El-Ustaz yg jadi broker dapat sikit, Tuan Haji dapat sikit .. yg dapat banyak Si Cukong. Ini nama nye psikek melayu .. melayu yg buka, cukong yang dapat kongkek. Dalam kes ni ngapa boss masjid je yg kono .. cukong dah lari kemana .. itu lah endahnye islam.

Tanpa Nama berkata...

Hei kamu ye kamu
Long time ago lulu pantat dari party Pas wangi wangi muuaaaah molek molek Blanco..penalties bucuk jadi wangi ya dok..pandang je gadis pas yg come come terpancout pancut..begitu juga gadis muslimah pas nampak je pejaka pejaka democrat action party terkemoot kemoot biji..begitu juga parti keadilan suatu masa dulu pantek pas semua wangi...bertempik tampo dlm markas...la ni semua bawu yg wangi dulu...dh tingal bawu buwid kahkahkah..pas kata buwit dap bawu anyir dap kata buwit pas bawu budu..pkr kata pas kemut sambil kentot..pas kata dh nak terkentot..dap napa marah...dap bersabda marhumnya..lantoiii lu laaaaa

Tanpa Nama berkata...

Harga sawit jatuh
Harga getah jatuh
Harga duit Jatuh
Harga diri makin jatuh

Harga makana naik
Harga ubat naik
Harga baja racun naik
Rumput kat kebun naik

Jpj berkeliaran
Polis perhebat sekatan
Saman macam kad jemputan
Bawak kereta ketakutan

Orang tak cukup makan
Pokok2 juga kelaparan
Tengok 3 bulan depan
Kawan2 talipon dalam kesusahan...


Bulan depan puasa
Tak lama tu Raya
Baju baru kuih raya nak kena sedia,
Anak2 masuk U nak diambik kira

Pekerja swasta pening kepala
Tahun ni bonus macam tak ada,
Komplen dalam w.app kena penjara
Ketua polis main twitter..

usufhilmann berkata...

Tanda akhir zaman ke?
Dari Abu Hurairah Ra. ia berkata: Rasulullah Shallallahu ‘Alaihi wa Sallam bersabda. "Akan keluar di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka berpakaian di hadapan orang lain dengan pakaian yang dibuat dari kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang banyak, dan perkataan mereka lebih manis dari gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang buruk). Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman kepada mereka, "Apakah kamu tertipu dengan kelembutan-Ku ? Ataukah kamu terlalu berani berbohong kepada-Ku? Demi kebesaran-Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim (cendekiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)." (Hadis Riwayat Tirmizi)

Tanpa Nama berkata...

kalo ada BUKTI, kenapa maseh MAO syaki?!?!?!

TEMBAK TERUS aje!

Masuk mahkamah, buang duit, buang masa, masuk penjara, kena SUAP makan lagi.
Semasa PELURU maseh murah, LEKAS TEMBAK
Tali gantung lagi murah! Bole pakai berkali-kali-kali!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

bani melayu dah kena kencing oleh bani melayu jugak

yang kena tibai tu, puak melayu jugak
apa dah jadi?
akidah dah lama rosak teruk krn SHIOK sendiri
bani melayu kian ranap!

Tanpa Nama berkata...

satu sanggup kena cekup kerana petai
dua sanggup kena cekup pasal tanah
apa dah jadi dengan bani melayu melaka?

Tanpa Nama berkata...

yen nade?!?!?!
apa dah jadi kat MELAKA?

dulu ketua ada kes ROGOL
sekarang...... makin menULAR lageeee?

Dragonfly berkata...

Mu makang nasi dagang lauk gape... lauk DAGANG GAME sedak. Mu nk try.. Gi kapong marang, makang bersile dalang pondok rusile