.

Rabu, 3 Mei 2017

BILA PAK LEBAI MARAH





FACE BOOK




Sindir lebai biadap.
Lebai kutuk dan maki, ada adab.
9 Comments
Comments
Cen Polo Padu sangat ni ostad. Kena kapir kang
LikeReply3 hrs
Abdul Malik Mansor ini sudah menghina islam..
LikeReply3 hrs
Adnan Sulaiman Nabi saw pulak melaknat golongan tertentu....melaknat lebih berat drpd memaki hamun...
LikeReply2 hrs
Adnan Sulaiman Wanji kaki fitnah....
Fitnah tu jauh lebih berat dan keji drpd maki hamun....
Org yg langsung takde adab nak tegur org yg kurang adab ke?
LikeReply2 hrs
محمد حافظي الشيشارى Lebai syiah melaknat para sahabat
LikeReply2 hrs
Khairul Nizar Kingdom Parti Tiket Syurga hanya mereka ada lesen mengata org ada lesen serang org maki org label org
LikeReply2 hrs
Suhaimi Salleh Meroyan. Hahaha. Terima kasih kerana prihatin pada PAS
LikeReply1 hr
Mazlan Ahmad Kutuk ulamak orang munafik
LikeReply57 mins
Mohd Nur Iqdham ulalalalala perasan lebih
LikeReply149 mins


-----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sikit2 hina islam
Sikit2 hina ulama
Pas bukan islam
Lebai bukan ulama
Ada fahaaammm!

Tanpa Nama berkata...

Lebai Lebai dah lahap dedak

Darah daging dah KOTOR

Tak boleh pakai dah

HATI Pun dah KOTOR

Tengok muka lebai lebai pun tahu tak ada muka bersih , tapi macam JERANGKONG saja

Melayu Melayu semua tuh pun

Ada Juta Juta Ringgit , kaya raya

Tanpa Nama berkata...

Lebai ada macam-macam, Ada lebai maki hamun, ada lebai kapirkan orang, ada lebai tunjuk kote, ada lebai kumpul kereta, ada lebai main belakang, ada lebai rembat tanah, ada yang baru pandai baca kitab dah nak jadi lebai ostat.. Ini semua lebai-lebai politik..

Ularmak Dedak berkata...

Parti Ajaran Sesat

Dragonfly berkata...

Parti Angkut Sampah.. Pak lebai jd Sang Kelembai.