.

Rabu, 3 Mei 2017

MUKA MENTERI KAKI REMBAT



FACE BOOK
“Kelak akhir zaman akan ada PEMIMPIN-PEMIMPIN yang aniaya, MENTERI-MENTERI FASIK, hakim yang curang, ULAMA-ULAMA PENDUSTA” - HR Thabrani



Muaazam Hayate "Sesungguhnya kami telah mengemukakan amanat kepada langit,bumi dan gunung-ganang (untuk menjaga anak-anak Adam),maka semuanya enggan untuk memikul amanat itu dan mereka khuatir akan mengkhianatinya dan dipikullah amanat itu oleh manusia. Sesungguhnya manusia itu zalim dan amat bodoh(Al-Ahzab : 72)
Zamuri Rosai Dh hampir 60thn merdeka...Kesedaran d Tangan ANDA Rakyat 1Mlysia melalui peti Undi pda Pru14 ...
Razmi Remi smpi skrg mrk yg brkenaan x jwb knp duit 1mdb mlalui src msuk dlm ac najib, kmudian dibahagi2kn kpd bberapa ind trtentu? sprm pun senyaap.
LikeReply6April 30 at 1:05am
Ana Khair Nak cpt kaya dan enjoy punya pasal la ...jual akhirat

-------------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Bro tak yah nak tunggu akhir zaman .. akhir zaman tu apa .. kapir amerika, russia dan china tengah sibuk melintasi pluto .. kita dok cerita akhir zaman lagi .. katanya akhir zaman ramai pemimpin yang melanun .. malaon betul .. melanun dah ada sejak paresmawara disunatkan kontolnye dulu .. tu zaman tok kaduk namanye.

Tanpa Nama berkata...

Semua tuh tunggu BONUS KUBOR

Semua masok KUBOR nanti dapat BONUS

Boleh dangdut dalam KUBOR , brader

Terus kan saja........

Kalau tak REMBAT masa hidup , dah KIOK rugi wokay......


Islam Kad Pengenalan ajja bah

Biasa lah.....

Tanpa Nama berkata...

yang aku sedih tu kesemua 4 pemimpin muka toye2 tu di kalangan bani melayu islang ...entahlah!

zaharuddin Ahmad berkata...

Kamu akan dilaknati...mengunakan duit demi kepentingan peribadi
Setiap kali rakyat/orang ramai..ke kedai untuk membeli keperluan harian. mereka akan menyumpah kamu...
Insha'allah. lama kelamaan. ..kamu akan ditimpa musibah....
""Allah maha besar ...maha penyayang""