.

Sabtu, 27 Mei 2017

MALAYXIA WILAYAH BARU CHINA





MALAIXIA
WILAYAH BARU CHINA
49.9% Malaixia. Negara China sudah beli 49.9% keraJaan Najib. Naseb baik Negara China yang beli . Kalao tidak, pasti negara ini jadi Banglasia. Melayoo tak usah risau negara ini penoh dengan Mat Bangla dah. kakakakakaka...Wat ist da Perobelem now? on 
KENAPA TERLALU SUSAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/26/17



---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini tepat..dulu org2 melayu islam selalu salahkan cina sb perkataan malaysia..menurut org melayu islam ni, malaysia itu adalah malay mati..kini sudah menjadi nyata..kini bukan saja kilang2 biskut dimiliki org2 cina malaysia, tetapi seluruh tanah melayu tanah malaysia suda sia-xia-mati...ini yg bro tt dok selalu ckp apa identiti melayu itu..orang kalo belajo ilmu agama, bila umur semakin tinggi maka semakin kurang nafsu, ini tak, semakin tua, semakin dpt rm90juta..bila nak saman, sarawak report ke husam ke??bila nak report siasat rafizi??

Tanpa Nama berkata...

Ada BEWAK ?????

Lepas kan KHOR DHING GHELL selesai lah....

1msia berkata...

Banyak caro Proton blh di rombak urusan dan perniagaan nya. Ngak perlu dijual pun, termasuk aset tanah Proton, ianya tanah melayu.

Tapi ado oghang idam berbilion tunai dpt dgn serta-merta disalur utk pru nanti. Mana bank ngak nya akan dipakai cek2 buat bayaran nanti ye!

Apo komenta hadi & ulama, perkasa, baju merah, pensyarah UUM Kamarul Zaman (yg mungkin nak tiru protes ah hok kat jakarta tu), dll ttg jual Proton kpd cina kafir???