.

Khamis, 22 Jun 2017

KEMUTAN ZIANA ZIN






LAGI KESAH

Woit TT, Waaa hebat ko eh bantai orang sana sini, macam sebijik batu membunuh dua ekor burung serentak.. Kes dah lama betul, memang kelakar bila tengok lepas satu jawatan sekarang kemudian dapat pulak satu jawatan baru, tak sampai pun 24 jam.. orang nogori ekau cakap 'ado baco tu jang, apo bondo dio baco pun den tak tau'..
Kah Kah Kah 

KEMUTAN

Memang ampuh strategi makan budi balas body tapi dalam konteks ni, 'body' nya tu adalah jawatan dan segala kesenangan.. Aku ada baca kupasan Tun Madey tentang rasa malu ni, dalam sungguh maksud serangan beliau dan aku setuju tentang letak duduk rasa malu begitu, bukan semata mata malu sebab kain terlondeh lalu punai tersingkap..
Kah Kah Kah 

ZIANA ZIN

Balik pada kesah kemut mengemut lalu terkentut kentut ni TT, Wa memang tak heran langsung Mat Pendek kebal selamat selama lamanya, semua sebab beliau dah pegang "kunci" kes Encik Mappadulung ni dengan budak itam dalam jamban tu.. apa agaknya yang budak itam buat dalam jamban tu pun aku tak dapat nak tilik sebab on 
TANDA TANDA KEMUT ZIANA
Publish | Delete | Spam
Melayu Celup
on 6/21/17







----------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa spesel budak itam ni ya.. takat komut pepek tu, biasa ja rasanya. Ingat altantuya kena balun juboq, rasanya budak itam ni pun kena jugak yg ni kot..

Sbb tu power kemut tu..

Melayu Celup berkata...

Ekau tanyo la budak itam tu macam mano dio mencebok, lawas ko? Kalau lawas iyo la dio pun kono bantai jubo dongan orang tu Kah KaH KaH