Selasa, 6 Jun 2017

SEMUA CUNT FUSE








BRO

LU INGAT

SENANG JADI

MELAYU

LU INGAT

SENANG JADI

ISLAM

GUA CUNPIUS

Amaran pada Guan Eng: Kami ikut mana anda ‘buka puasa’


SEKUMPULAN penunjuk perasaan mengancam untuk berdemonstrasi di masjid di mana Ketua Menteri Lim Guan Eng akan berbuka puasa dengan umat Islam pada Ramadan ini.
Ketua PAS cawangan Jalan Mengkuang Azmi Jaafar berkata Lim tidak ada kena mengena untuk menyertai umat Islam berbuka puasa kerana beliau tidak berpuasa pun.

Muslim, Kristian buka puasa lepas seminggu ancaman kumpulan Melayu


MUFTI Wilayah Persekutuan dan wakil rasmi beberapa organisasi Islam menepis kekecohan yang dicetuskan beberapa kumpulan agama minggu lalu, dengan menyertai program berbuka puasa bersama pemimpin Kristian, malam tadi.
Mereka duduk bersebelahan dengan penganut Kristian, makan dan saling bertukar pendapat di sebuah hotel di Shah Alam.
Selepas berbuka puasa pada program anjuran Global Unity Network (Unity) dan Christians for Peace and Harmony in Malaysia, beberapa pemimpin kedua-dua pihak bergilir membangkitkan kepentingan keharmonian antara agama di negara ini.

SEMUA JADI

CUNT FUSE

-----------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cui bono?ni kes nak pilihanraya la ni.macam2 sandiwara dilakonkan

DIDI KOTA BELUD berkata...

melayu yg mengancam orang nak berbuke tu melayu lahanat sebenar eh..melayu yg takder egama..cuba buke baju maria ozawa..aku nak tengok meke ni mengancam tak...maria ozawa tak racccaaaa pungggg heheheheh...tak racaaa punggg si maria...kakakka

Tanpa Nama berkata...

Apa nak di cuntfuse kan? Mmg dah jelas terang lagi bersuluh, di tanah melayu islam tu hak mutlak bani melayu laa. Allah pun dah di melayukan, inikan pula berbuka puasaa lagilah hak melayu. Yg lain2 jgn campur utusan melayu!! Kahkahkah

Nazrio berkata...

Sunnah waLrasuwah tuuu kacaw org isLam and Kristian berbuka puasa