.

Isnin, 24 Julai 2017

EEE NAK JADI MELAYU





FACE BOOK

KATA SALLEH SAID KERUAK lagi.. "Hak Melayu hilang jika Umno tiada"
FAKTA..
Selama BN memerintah Pulau Pinang sejak merdeka hingga tahun 2008, tanah milik kerajaan negeri HANYA TINGGAL 18 PERATUS SAHAJA.
Ketika itu siapa jadi dalang 'broker' jual tanah Melayu ??!
Salah DAP juga kah ??!

Mimimaznah Abdkarim Aku dah kata.
"Klu tak menipu. Bukan umno".
LikeShow more reactions
Reply
46
20 hrs
Manage
Vincent Amaladass S. Adaikalasamy Siapa Kata bagitu senang Hak Melayu boleh hilang? Ini mainan politk. Dalam Perlembagaan Persekutuan Hak Hak Melayu dijaminkan. Ini macam pukul dipungoh, hilang gigi dimulut. Jangan kelirukan Orang Melayu dan bodoh-bodohkan mereka, supaya menang sokongan dan simpati. Jangan kacau kolam dan cuba tangkap ikan ketika keadaan kolam itu dalam kuca-kachau.
LikeShow more reactions
Reply
11
20 hrsEdited
Manage
Razak Fansuriah Orang Melayu Penang tau sapa penipu dan penyamun, Salleh lu balik jaga Sabah,takut Warisan sapu bersih. BN kasi bodoh orang Sabah bolehlah. Ini Penang itu dacing kita orang tak main.
LikeShow more reactions
Reply
19
19 hrsEdited
Manage
Rahim Salim Hak melayu hilang ke HAK UMNO hilang ....yg jual tanah Melayu siapa...Melayu...yg tibai duit rakyat berbillion billion siapa? Melayu....yg rasuah ..MELAYu....yg jdi talibarut inggeris zaman penjajah dulu BUKAN Ke MELAYU jugak ..jdi kesimpulan nya yg akan menjahanam kan melayu adalah org MELAYU itu sendiri...sadar ke tk
LikeShow more reactions
Reply
25


--------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2017/07/24/berang-indonesia-tangkap-nelayan-jamal-yunos-beri-amaran-akan-ikat-pintu-kedutaan/

ambil perhatian ahli HARAPAN

ingat tak sebelum PR Sg Besar. Satu hari sebelum PR tiba tiba nelayan bebas!!!!

Tanpa Nama berkata...

bro tt..gambar ee dlm bulatan tu ada jawatan dalam mara bro...tak caya tanya haji annuar..

panglimo potaseh berkata...

Tu masaalah jadi Melayu di Tanah Melayu ni. Melayu ditipu idup-idup oleh pemimpin melayu, ditipu oleh Cina, Keling .. sekarang EEEE cari jalan mudah untuk tipu Melayu, dgn jadi melayu. Bangla pun dan pandai tipu melayu, untuk dapatkan pantat melayu.

Tanpa Nama berkata...

Oi. Korang tak dengar ke baru je haji najib pendekar bugis dah cop, mati stem dan pateri mohor satu pemahsyuran yang mengiktiraf eee adalah bumiputera yang banyak berbakti pada umno maka bolehlah guna I hep u, u hep mi.

Tanpa Nama berkata...

dacing senget sebelah kot?

Tanpa Nama berkata...

haeran????

siapa yang lucutkan kekebalan majlis diraja, zaman 90an????
BN ke bukan BN?
UMNO ke bukan UMNO?
melayu ke bukan melayu?
islam ke bukan islam?

"cakap tak serupa birkin"