.

Isnin, 17 Julai 2017

SOTONG KENA SAMAN






MULUT 

LANCAP

MULUT

LAZER

PADAN MUKA

Presiden Pas diperintah bayar saman RM2 juta


SHAH ALAM - Presiden Pas, Tuan Haji Abdul Hadi Awang diperintahkan mahkamah membayar ganti rugi sebanyak RM2 juta kepada bekas calon PKR Dun Bukit Besi, Mohd Shamsul Mat Amin, berhubung kes saman fitnah.


Perintah penghakiman ingkar itu dikeluarkan semalam, selepas Abdul Hadi gagal memasukkan kehadiran bagi menjawab saman yang difailkan terhadapnya pada 5 Disember lalu.

Memetik laporan akhbar tempatan, peguam palintif, A Vasudevan berkata, mahkamah juga turut memerintahkan Abdul Hadi yang juga Ahli Parlimen Marang itu membayar faedah lima peratus setahun ke atas jumlah ganti rugi itu dari tarikh writ difailkan sehingga penyelesaian penuh dan kos tindakan sebanyak RM1, 500.

"Abdul Hadi gagal hadir sepanjang tiga kali kes disebut di mahkamah dan mengemukakan sebarang memorandum ketidakhadiran atau pembelaan terhadap tuntutan itu," katanya.

Pada Disember tahun lalu, media melaporkan Mohd Shamsul yang juga Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Dungun telah memfailkan saman terhadap Abdul Hadi bagi membersihkan namanya susulan dikaitkan dengan pil kuda pada ceramah PRU13, lalu.


JANGAN 

RISAU BRO...

DEDAK 90 JUTA

BELUM ABIS

MASIH RAMAI

KAH KAH KAH

-----------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak saman SR balik2 dia yg kena saman haha

Tanpa Nama berkata...

Lorr! Wak pikir haha ni cuma tidak hadir ke parlimen? Ke mahkamah pun dia tidak hadir. Sekarang sudah kena denda 2 juta. Gugurlah kerusi adun dan kerusi parlimen?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah.........

Tanpa Nama berkata...

peanuts onli!
sap sap suey lar..............?

Tanpa Nama berkata...

Ni cerita lama lah TT..dia pon dah dibebas..menang kes. .TT plis lah..gempor dgn fakta terkini n berasas..ni dok korek crita lama buat pa..dah la dia menang plak tu..janganlah main crita yg membuatkan kita sama macam puak diaorang..kita mesti berlainan..baru diaorang takde point nak berhujah..

Tanpa Nama berkata...

Tabung milo akan mula digerakkan keseluruh negara.

Tanpa Nama berkata...

Dah ada instinct akan kalah dan kena bayar saman juta-juta, patut pun dia rajin himpit Najib, mujur Rosmah tidak dihimpitnya takut nanti dia yang kena himpit. Apa dia ingat Najib akan huloq duit tu kat dia, jangan mimpilah!!! Yang pastinya PAS telah dilingkupkan oleh tukang buat fitnah itu. Walaunta juga yang bingai tetap sokong presideng mereng tu.

Tanpa Nama berkata...

Tak kisahlah cerita lama. Yg penting tuan guru ni dah sah fitnah oleh mahkamah dan ponteng mahkamah. Boleh percayakah lg org mcm ni