.

Ahad, 6 Ogos 2017

TOK ARAB PALSU








TOK ARAB

PALSU

Bang....tok arab pun ada kote bang. Kalu kote dah keras otak akan sumbat, bang. Jangankan puki melayu ker puki mongolia ker, puki badak pun dia sapu, bang. Bila dah pancut baru boleh istighfar. Kat sini pun 2x5 bang. Melayu pendek pakai serban nak jadi tok arab. 

KOTE KECIK

Cuma tok arab palsu a.k.a lobai tar snake tunjuk kote kecik pakai topi german. Tok arab sini melancap aje kuat, bang....siap tunjuk dia punya cagu. Keh3 
on ARAB TERUS MENIPU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/6/17




-----------------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Elok bagi pengsan semua agamawan ni.. Tanam chip dalam badan dio tanpa disodari dah tu follow mana dio poie.. Lalu je bukit bintang.. Bior signal merah kuar.. Dah tu kita tengok dio ngonggkek cammner.. Cam babi ke cam babun.... Heheheheh

Tanpa Nama berkata...

haramjadah punya penbaca tt..korang hina tok arab ni ibarat ko hina nabi tau..nabi tu pun org arab..nabi berperang maka arab saudi pun berperang,maka org2 agamawan di malaysia ini pun berperang juga..setan salman buat pusat sehenti ISIS dimalysia ni tau..tak caya tanya hisam husin..tok arab juga yg tambah kuota haji tau..kalo pitih takdo buat haji maka 1mdb bagi subsidi dari wang rompakkannya..yg penting rukun disempurnakan..cerita dlm insyallah allah akan sucikan..